Sincronizări

Standard

Om drag,

Îmi vine greu să îți explic o nedumerire. Cum îți alegi momentele în care vorbești cu oameni dragi ție? Stai retras în tine, te închizi, fugi de lume, fugi de noi toți și urăști întreaga lume, dispari. Iar apoi, într-o bună zi, revii. M-am obișnuit cu tine așa, e ok, ăsta ești tu. Dar cum alegi o zi în care să revii?

Îți spuneam că lungimile de undă au de suferit dacă nu se sincronizează. Dar nu trebuie să faci valuri simultan, ci complementar. Apari atunci când pierd ceva. Și pierdem toți, de-a lungul anilor, pierdem oameni, lucruri, încredere sau speranță. Iar tu apari atunci când am nevoie să îmi reamintesc: am totul, dacă mă am pe mine.

Să nu dispari înainte de a-ți mulțumi 🙂

Cu drag,
Luli!

Photo: Mihail Onaca

Photo: Mihail Onaca

5 răspunsuri »

Lasă un răspuns

