haaaappy, bestie!

Standard
haaaappy, bestie!

Uneori, te miri că scriu ușor. Sute de cuvinte în câteva zeci de minute, despre orice, despre stele, despre munți, despre carioci și patroane de cerneală, despre construcții din lemn sau revitalizarea turismului intern. Scriu greu, însă, despre marile mele fericiri. Tu ești una dintre ele, dar orice-aș pune în cuvinte sau aș verbaliza ar deveni o exprimare nereușită a sentimentului autentic. Așa că îți scriu pe cărți de joc, vezi bine, câte-o frântură de ceva. Momentul ăla când ai aruncat cu lebeniță de pe balcon să dai la coș în gunoi și am crezut că îmi explodează organele interne de la atâta râs. Sau momentele alea când îți strălucește în ochi vreo idee năstrușnică, pe care-o pui în aplicare cu încăpățânare. Sau când îi scoți pe oameni de pe filmul lor cu tot felul de întrebări neașteptate, când dă curiozitatea pe-afară din tine și devii medic, biolog și astronom în aceeași zi. Momentele alea când scoți limba și ceri țigări de la oameni, când ești un mare troll și ești mândru de tine, când rămâi calm și liniștit în cele mai exasperante situații, când (aproape) strici un binoclu de căpos și meșter ce ești, dar îl repari până la urmă din aceleași două motive. Când iei chitara în brațe și lălăi cu o voce caldă. 

Încerc să adun momentele astea pe verso de cărți de joc. Poate că boala căpușelor insistente nu-i contagioasă, dar amnezia pare-se că e ( 😛 ) . Mi-e teamă să nu uit cumva cât ești de minunat, bănuiesc. E greu să-ți dau cuvinte, așa că-ți dau frânturi de gânduri, zâmbete, încă un tort cu nucă (am înnebunit pe toată lumea cu asta, evident că nu eu l-am făcut, etc, știi tu), niște măscărici și încercarea asta de a-ți spune ceva ghiduș. 

Haaappy, bestie! 

Cu drag,
Lulu

Lasă un răspuns

