Aici, aici.

Standard

hei, 

nu ți-am mai scris de mult timp. Apreciez tot mai mult că știi să-mi fii prieten. Că îmi suporți ciudățeniile și ești mereu aici. Aici, aici. Lângă mine, sufletește. Nu acolo unde crezi tu  că înseamnă să fii sau unde ai tu chef să înțelegi că e aici ăăăă. Înțelegi. Ai învățat ce înseamnă aici pentru mine, și ești. În modul tău dubios de a fi, dar ești. 

Ai amenințat de mii de ori că pleci, dar adevărul e că ești singurul om constant din viața asta a mea. N-ai idee cât de liniștitor e gândul că în toată efemeritatea lucrurilor, există ceva constant pentru mine. Și că-i așa indiferent de. 

Ești departe, dar mereu aici. Uneori chiar ai plecat, așa, ca reacție de moment. Uneori, momentul ăla a durat și juma’ de an, uneori și patru ani (nu te iert, hihi! ). Dar mereu când îți zic neața îmi dau seama că erai tot aici. Nu știu niciodată să-ți zic ceva nou, ce am mai făcut în ultima vreme. Parcă știi. Sau vei ști. Sau ai știut. Nu știu. 

Nu aveam neapărat nevoie să rup alte prietenii pentru a te aprecia. Dar cumva, prin comparație, îmi sare în ochi cât îmi ești de aproape. 

cu drag,
copilu

Lasă un răspuns

