Sunt unde aș vrea să fiu

Standard
Sunt unde aș vrea să fiu

Mă încearcă uneori o senzație de nu-mi găsesc locul. Mă simt străină atunci de oameni, de locuri. Acasă nu mai e acasă. Nu știu unde și ce ar trebui să însemne acasă… Încep să mă întreb dacă ar trebui să fiu altundeva, să fac altceva. Cine știe…

Le urmăresc pașii grăbiți pe trotuare. Toți oamenii ăștia care merg undeva, care așteaptă în stații de autobuz, care își întâlnesc vreun prieten și zâmbesc larg – ei și-au găsit locul, ei sunt unde ar vrea să fie?

Mă plângeam azi că nu ne învață, copii fiind, să punem întrebări. Îți vine să te întrebi dacă ești unde ai vrea să fii. Poate de-asta nu-ți găsești locul și te simți străin de tot, toți și toate. Pentru că nu ești acolo unde ai vrea să fii. Poate.

Sau poate întrebarea nu-i dacă ești unde-ai vrea să fii. Ci dacă simți când ești, unde ești.

Toate marile mele suferințe, și spun asta pe-un ton semi-ironic, dulce-amărui, au venit dintr-o cruntă lipsă de sincronizare. Cu mine însămi, cu celălalt.

Sunt unde vreau să fiu. Doar că nu simt mereu când sunt acolo unde sunt.

Lasă un răspuns

