Măgura în hamac și prin baloane de săpun [Adventureee, Ziua 8]

Standard
Măgura în hamac și prin baloane de săpun [Adventureee, Ziua 8]

Cu Piatra Craiului în dreapta și Bucegii în stânga, Moieciu în vale și Măgura pe culmi, poți visa liniștit în hamac.

M-am cuibărit aici la înălțime, într-un sac de dormit, într-un hamac verde, într-o inedită și tare mică pădurice („șezătoare de copaci” i-aș zice). Dragul ascultă ceva poveste în căști, Cipri visează pe note muzicale, iar soarele și luna își zâmbesc unul altuia. E divin 🙂

IMG_5038

Aș plăti oricât pentru clipele astea suspendate în timp și-n hamac deasupra lumii și deasupra hăurilor de griji cotidiene și lipsite de sens. Și, în același timp, n-aș plăti nimic, pentru a nu le altera valoarea.

IMG_5058

Aici, am realizat că nu-mi mai trebuie nimic. N-avem prea multe nevoi, în esență, și e minunat când crestele munților, nori pufoși și raze de soare îți reamintesc faptul acesta simplu. Simți că adormi și poți atinge fiecare clipă ce te duce spre lumea viselor. Și zâmbești: știi că te vei trezi când vei vrea.

Presiunea timpului a dispărut pe la primul balon de săpun ivit pe măgura aceea, de mai jos, când admirai Bucegii.

IMG_5008

Când te trezești, soarele e pregătit să apună pe Piatra Craiului, iar Lunu se înalță tot mai rapid deasupra Bucegilor. Joc de lumini calde peste Măgura, loc de vis și de visare, de înălțare a gândurilor și de așezare a emoțiilor și trăirilor tumultoase: șșșșșș….

IMG_5067

IMG_5069

Începem să coborâm și noi, deodată cu înserarea.

20160815_195945

Luna Măgura

5 responses »

  1. Pentru prima data in viata, vara asta am reusit sa ma relaxez si eu intr-un hamac. Nu mai avusesem experienta asta, inedita totusi.
    In primul rand am un hamac chiar in curtea casei mele de la munte. Si am gasit multe hamace si la Therme. Si acolo a fost fain. 🙂 🙂

    Apreciază

    • Abia în ultimul an am descoperit și eu bucuria relaxării în hamac! Mie îmi ia vreo 5 minute până îmi găsesc locul, dar apoi e exceleeeeent! 😀 Ce frumos că ai hamac în curte, cred că aș sta toată ziua în el, dacă l-aș avea la îndemână :))

      Apreciază

  2. Pingback: Trei cetăți într-o zi. Trei oameni pe drum (Adventureee, ziua 2) | mmnemosyne

  3. Pingback: Dinozauri, zimbri și-o biserică ciudată [Adventureee, ziua 3] | mmnemosyne

  4. Pingback: Tunelul Dragostei [Adventureee, ziua 4] | mmnemosyne

Lasă un răspuns

