nopți matinale #1

Standard
nopți matinale #1

Un fel de exercițiu de a scrie autentic, cam ce-mi trece prin cap. Cu riscul ca uneori să fie capul gol sau mult prea plin. Poate mă obișnuiesc să nu mai șterg prea mult text. Poate mă obișnuiesc să iau gândurile pe rând, unul câte unul, iar avalanșa lor să nu mă reducă la tăcere.

Ați privit vreodată la ziua de ieri și vi s-a părut că nu erați voi acolo, că era o altă persoană, una străină de eul vostru de azi? Mi se întâmplă adesea. Probabil din cauza emoțiilor mult prea intense, sunt efemere, creează confuzie și lasă un gol în urma lor. Când nu mai simți ce simțeai ieri, parcă și gândurile îți rămân cu-n semn de întrebare. Mi-au amorțit picioarele și, după ce întâi mă amuză inutilitatea lor temporară, încep să apreciez faptul că e doar temporară, că pot să mă amuz. Revenind la zile de ieri, emoții și alte eu-uri, mi-ar plăcea să pot aduce mereu în față luciditatea aceasta, care în unele zile pare a se mulțumi să privească de la distanță, cu detașare, fără a se implica și fără a prelua frâiele. Pe de altă parte, știu că există în noi tot felul de oameni care vor și simt nevoia să se exprime. E ok să lăsăm și părțile astea din noi să existe, să se manifeste, să trăiască. Atât cât e sănătos – pentru noi și pentru alții.

4 responses »

  1. O parte importanta a echilibrului propriu este decizia de a-ti imbratisa toate ‘eu-rile’, trecut, prezent si viitor. Daca o zi noua e un nou inceput, atunci maine va fi un alt inceput fata de azi si vom vedea persoane similare… dar straine. Pentru a imi accepta toata multitudinea de fete pe care le imbrac, am simtit mereu ca trebuie sa fac un pas in spate. Din mijlocul valtorii nu poti vedea ansamblul, vezi doar agitatia primordiala. Ori timpul, somnul, orice intrerupere… ajuta aici.

    Un pas in spate ca sa vezi mai inainte.

    (asta mi-a adus aminte de cateva texte draft pregatite de acum 4-5 ani, sa vad daca reusesc sa le dau o forma, mersi🙂 )

    Apreciază

    • Pff, dacă mi-ar și intra la căpățână că timpul, somnul și alte întreruperi ajută…😛 Cumva, am făcut greșeala de a lăsa uneori timpul să treacă, fără a mai reveni la acel ,,eu” care a îndrăznit într-un anume moment să se manifeste. Cu alte cuvinte, întreruperile mele deveneau permanente, până când eul se răzvrătea și ieșea iar la paradă :)) Sună psihotic poate, dar mă gândesc că înțelegi.

      Parcă am primit ceva email între timp, vreun draft a văzut lumina butonului de publicare?🙂 Dar ajung și pe-acolo, în curând😛

      Apreciază

  2. In acceptiunea mea menirea blogului tocmai asta este: sa dam frau liber emotiilor, sa scriem tot ce ne trece prin cap, sa fim noi insine, sa ne descatusam. Sa fim autentici. Daca nu aici, atunci unde. Si cand?
    Din pacate multi tocmai asta nu fac…
    Poate si pentru ca e foarte greu sa redai in scris tot ce gandesti. In momentul ala, cand ai foia in fata, te trezesti complet golit de inspiratie, efectiv nimic nu-ti mai trece prin cap.

    Hm, eu ma recunosc in toate starile si trairile de ieri, de azi si dintotdeauna. Si mi le asum.

    Apreciază

    • Aș zice că ar trebui să fim autentici, noi înșine, cu atât mai mult în viața de zi cu zi, în interacțiunile zilnice, concrete, cu alții. Poate ,,ar trebui” nu e un verb chiar potrivit, poate un ,,ne-ar face bine”…
      Doar că e greu. Uneori mi-e la fel de greu să îmi las gândurile descătușate aici, în scris, precum mi-e când interacționez cu oameni.

      Hihi, mi le asum și eu pe toate, cu toate că nu mă recunosc în toate stările de ieri, de azi, de cine-știe-când. Și cel mai ușor îmi dau seama de asta chiar recitind ce scriu pe-aici. E chiar amuzant uneori🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

