Alunecări

Standard

* * * * * * *

Cerul e zvăpăiat azi și-i cad fulgii. Până și broaștele ies din hibernare și mișună spre geamul de la balcon. Nu-i lumina soarelui, e lumina albă a ninsorii. Ceva râde iar prin mine, sunt câte 10 fulgi pentru o fericire.

* * * * * * * * * * *

E ciudat să stai cu ochii închiși pe-un scaun, să meditezi și să simți că-ți fuge capul într-o parte. Oare cât de într-o parte? Cred c-aș fi teribil de amuzantă dacă mi-ar sta pe bune capul într-o parte. Mă urmărește și-aici lumina, e una mai strălucitoare acum, prin mintea mea. Se mai stinge la câte-o durere.

* * * * * * * * * * * * * * *

Antrenament pe lacul înghețat din parc. Doar cu stângul înainte, să nu cădem în nas 🙂

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Picioarele strânse-n patine, amestec de emoții, ezitări, curiozitate și entuziasm. Dreptul se lasă alunecat la infinit, stângul învață. O mână strânsă cu drag în momente de panică. Un eu de-al meu ghiduș m-ar lăsa să mă arunc pe gheață, parcă azi fulgii nu-i ajung pentru a râde. Zice că iarna nu-i iarnă fără trânte. Dar scap, un alt eu vrea să învețe să alunece cu toată ființa, nu doar cu un picior 🙂

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

3 răspunsuri »

    • Hey you 🙂

      E un exercițiu pe care-l putem face și acum, să revizuim conceptul de ,,vreme urâtă”. Până la urmă, nu înțeleg de ce-i privită așa. E doar frig. Iar chestiile alea mici și albe care cad din cer sunt încântătoare 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Cand eram mic, n-o vedeam ca vreme urata. Nici acum, doar ca pentru a trai lucrurile la fel, ar trebui sa am fie iarasi suflet de copil, fie un copil in preajma care sa ma reinvete asta. Pana la urma insa, ambele sunt la fel de posibile.

        Totodata… ma bucura faptul ca lumea inca mai scrie, mi-era dor 🙂

        Apreciază

Lasă un răspuns

