Lista Listelor

Standard

Listuțe și cutii. Depozit de idei, gânduri și experiențe. Încercări simpatice de a aranja haosul vieții după cum îmi taie mie capul, încercări care dau roade, adeseori. Cu un rol de autosugestie, listuțele se scufundă undeva în subconștient și le port cu mine. Cred că am trăit numeroase experiențe datorită faptului că mi le-am scris undeva, în prealabil, pe-o listă sau așa, mai rebel, în vreun text scris la întâmplare. Nu-i nicio magie. E doar o *notă* undeva în creier, ce iese la suprafață când în jurul tău apar oportunități și uși semi-deschise. E mai ușor să vezi, când știi ce cauți 🙂

Retrospectiva anului 2015 a trecut nebăgată în seamă, dar îmi plac începuturile, mai degrabă. Pentru 2015, vreau să mai scriu despre câteva plimbări, în următoarea săptămână, căci n-aș vrea să uit de ele. Pentru 2016, să fie o parte din ce-i pe lista listelor și altele mai multe! 🙂

*50 cărți & audiobooks – progres:  24 / 50
*50 filme – progres: 24 / 50
*50 desene, lemn și culori – progres: 3 / 50
*Reviste Mnemosyne – progres: 0 / 6
selecție 2014, 2015 + edit 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015
*Fotopalpabile – progres: 0 / 5
– selecție 2011 (italia), 2012, 2013, 2014, 2015
– print <2011, 2012, 2013, 2014, 2015
*Bicicletă + cu bicicleta până la buni
*Donez sânge
*Tatuaj cicatrice
*Cățărat indoor / outdoor ( Cheile Turzii)
*Învăț să cânt la ukulele 🙂 – în curs de…
*Trezire la 6 a.m
*Zbor cu balonul
*Parapanta 2.0
*Alerg 10km
*Parașuta
*Short films – progres: 2 / 10
*Room Escape Games: The Dungeon (the experiment) & Parapark ( 0/2)
*Paintball 2.0
*Poligon TIR
*Mini Movie Festival
*Puzzle 1000, 1500, 2000, 3000, 5000
*Plimbăăăăăări multe: Scărița Belioara, Circuitul grotelor + Vf. Lespezi, Bogata (Jazz in the Park), Pădurea Lombului, Cheile Turzii, Cutca+Ceaba, Comuna Vad, Dăbâca.
*Origami
*Am dansat/țopăit toată noaptea în ploaie > Electric Castle

Altele apărute din senin 🙂
*Bonsai și baca de corali – plante care supraviețuiesc cu mine (pe lângă cei patru Marcei)
*Patru Cinci melci + mulți pui de melci 🙂
*Am plantat copăcei (cireși, vișini, gutui)
*Jonglerii cu poi

4 răspunsuri »

  1. Frumos, foaaarte frumos! Îmi ard degetele să îmi public și eu ”lista” și planul, odată.. 😀 Îți doresc mult spor 🙂 Mi-ar plăcea să văd un review undeva la jumătatea anului, să ne spui cum stai cu progresul.

    Apreciază

  2. Mult succes in tot ce ti-ai propus, Iulia. 🙂 Priveam cu stupoare lista ta realizand ca dorintele, planurile si aspiratiile noastre sunt atat de diferite… Eu am un fel de wishlist, dar foarte scurt. 😀

    Apreciază

    • Mulțumesc, Nice, sper să mă țin de ele. Le-am scris doar pe cele măsurabile și concrete. Restul sunt de altă natură și mai personale. Poate acelea n-ar fi atât de diferite, am observat că în esență oamenii tind înspre relativ aceleași lucruri, chiar dacă transpuse în viața de zi cu zi acestea prind forme foarte variate. Mi se pare frumos, de altfel 🙂
      Tu nu publici wishlist-ul? Îmi place să adun idei, vreau să fac multe în viața asta :)) 😀 Mult succes și ție :*

      Apreciază

Lasă un răspuns

