Eşti ceea ce mănânci

Standard

e o mare provocare să scrii cu diacritice de pe telefon
nu ştiu când v-ați sincronizat ultima dată cu găinile şi ați dormit între 20:00 şi 03:00 dimineața, dar e genial, trebuie încercat

Mănânc pui şi peşte, uneori mezeluri (deci cred că şi porc), fructe şi legume, brânzeturi, cauciuc şi multe substanțe chimice. Gătesc rar pentru că nu am şi nici nu îmi fac timp pentru asta. Sunt un model de urmat în viață🙂

Din când în când, în timp ce consum carne, îmi dă târcoale ideea că în urmă cu puțin timp, chestia aia din farfurie era o ființă vie care mişuna pe ici-colo cu treburile ei. Fain mod de a-ți tăia singură pofta de mâncare. Sau, mai rău, mă loveşte banala constatare că noi mâncăm cadavre.
Cui îi pasă de un stil de viață sănătos şi diete?! Dacă mă decid să nu mai consum carne, motivul e cel de mai sus.

La un nivel abstract, fizic şi spiritual, e drăguță ideea că suntem una cu tot ce ne înconjoară: alți oameni, animale, plante, pietre, apă. Suntem un întreg, nimic nu se pierde, etc. Dar doza asta de concret din farfurie îmi întoarce stomacul pe dos.

sunt una cu puiul pe care îl mănânc, celulele lui devin şi ale mele, atomii lui – ai mei, memorie celulară (?!), contopire cu un cadavru, poate mai bine decât cu un plastic, eu devin el, el devine eu. Sunt un PUI !!…

Revenind, recomandare de lectură pentru cei care se tot gândesc să renunțe la carne: Beyond lies the wub , Philip K. Dick

Sau mergeți la expoziția Our Body😛

3 responses »

  1. Eu m-am sincronizat cu ele destul de des in ultima vreme, nici nu mai stiu de cate ori am exclamat: am ajuns sa ma culc odata cu gainile! Nu mi se pare deloc genial, ci foarte obositor. Am trecut pe doze mari de cafea seara ca nu-mi prieste deloc trezitul la 3 noaptea si statul cu ochii in tavan pana la 6:30-7. Ziua urmatoare e compromisa.
    Nu m-am gandit niciodata atat de profund la problema asta, daca as fi facut-o probabil as fi renuntat la a mai consuma carne. As putea sa stau fara carne 3-4 saptamani, am facut experimentul asta, dar apoi am revenit la ce-mi place mie cel mai mult. :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

