Doi gândaci

Standard
Doi gândaci

După vizita la Vivariu și, mai recent, la expoziția de fluturi tropicali (vii), m-am decis că vreau și eu un animal de casă. Cum nu am timp nici să îmi fac de mâncare, ce să mai vorbim de a avea grijă de vreun câine sau alt animăluț pe care l-aș putea ține aici în garsonieră, decizia a devenit foarte simplă: îmi iau doi gândaci.

Mai exact, vreau niște gândaci șuierători de Madagascar! Am fost în vizită la un tip care are o tarantulă și un terariu în care ține gândaci (ca hrană pentru tarantulă). Nu mai țin minte dacă erau din ăștia sau de alții, dar m-am jucat unpic cu ei și mi s-au părut simpatici. Apoi, Alex tot zicea că vrea gândaci de Madagascar și că îi poți lua gratuit de la Vivariu.

N-aveam idee cum arată exact gândacii ăștia, dar am fost sâmbătă la expoziția de fluturi tropicali – care-s absolut minunați apropo. Am văzut pentru prima dată și larve, aflate în diferite stadii de dezvoltare, un fluture tocmai ieșise din cocon, sunt grozavi!! expozitie fluturi tropicali vii cluj

Pe când să plecăm, am observat micul terariu în care mișunau vreo 5 gândaci șuierători. Și m-am jucat cu unul dintre ei! E minunat. Are vreo 5cm lungime, un cap fascinant (e aproape ,,cute” cum își miscă el gurița), are două antenuțe foarte mici cu care testează terenul pe care se deplasează, în mod activ și foarte dinamic + alte două antene mai mari pe care le mișcă în stânga și în dreapta. Li se spune ,,șuierători” din cauza sunetului pe care îl scot când se simt în pericol, deci inclusiv la atingere. Aceștia însă s-au obișnuit cu oamenii, să fie luați în palmă și atinși, așadar nu mai șuierau.

Cică le trebuie pământ și vreo scoarță de copac să se mai ascundă sub ea. Ca hrană: fructe. I can do that. Îmi trebuie un terariu și merg la Vivariu să îmi iau vreo doi. Oare ce nume să le pun?

gandaci suieratori de madagascar

2 răspunsuri »

  1. Holaaa! Draga Iulia, la buna recitire – am revenit si eu in blogosfera, intre timp. Ioi, adevarul este ca doar tu puteai avea ideea asta 😀 si eu ma gandeam candva la un animalut, doar ca eu nu prea stau pe acasa si nu prea am grija de mine :))) Astept vesti si poze 😀

    Apreciază

    • Îmi pare bine c-ai revenit, poate revin și eu 😛 Ideea nu e a mea, că am preluat-o de la Alex, dar a devenit foarte posibilă după ce m-am jucat cu simpaticul din fotografie 😀
      Nici eu nu prea stau pe-acasă, dar mi-ar prinde bine să știu că mișună ceva viață pe-acolo :)) Te țin la curent! 😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

