5 AM

Standard

Și ce dacă-i dimineață și încă-i tot azi, deși au trecut mai bine de 24 de ore? La 5 dimineața, mi-am aliniat toate catrafusele: gândurile, emoțiile, faptele și cuvintele. Pe aceeași linie, în armonie. Genială senzație.

Aveam nevoie de asta, după una dintre cele mai oribile săptămâni din ultimul an. Îmi eram datoare cu asta. Am înjurat atât de mult în ultimele zile, încât aveam impresia că scap de presiunea asta doar dacă fac implozie, după obicei.

Ei bine, e mai ok să îți aliniezi catrafusele. Să spui ce gândești, să faci ce simți, să faci ce gândești, să spui ce simți.

Cerul e frumos la 5 dimineața, mai ales dacă-i senin, cum a fost azi 🙂

4 răspunsuri »

  1. Cea mai oribila saptamana din ultimul an? Uh, e bine ca ai supravietuit, si nu oricum, ci cu stil!
    Dupa furtuna iese intotdeauna soarele. In cazul tau si la propriu si la figurat. 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

