Living fit & Dunkelbunt

Standard

Asa se numeste evenimentul la care am fost azi, pe Cluj Arena (Living Fit). Din pacate, aseara a avut loc ,,cel mai mare concert din Romania” si era cam vraiste stadionul, dar au compensat antrenorii cu multa energie pozitiva.
Au fost mai multe mini-scene cu tipuri diferite de activitati si exercitii fizice. Mi-am dat seama ca n-as putea sa ma tin de vreun fitness / aerobic / zumba sau alte astfel de activitati.

In schimb, am fost la cycling si am pedalat cam vreo ora. Greeeeeeeuuuuuuu!!!! Mi se facuse negru in fata ochilor de la efort la un moment dat, dar aparent instructorul ala sexy ce ne tot incuraja sa pedalam avea dreptate: mintea cedeaza prima si apoi corpul. Am observat si in anii trecuti cand mai mergeam la antrenamente: am o limita ,,maxima” de efort pe care il pot depune. Pana ajung la ea imi vine sa imi dau duhul de cateva ori, insa odata ce ai atins acel ,,punct” maxim, parca iti intra corpul intr-un fel de transa si continui mult si bine.

In rest, ne-am oprit la zona de ,,steel combat” si colegul meu m-a invatat niste kickboxing!! A fost de departe activitatea mea preferata de acolo!! Uite asta as putea sa fac in mod regulat, mi se pare ca tot efortul fizic pe care il depui are un scop si are un sens – altul decat sa scapi de niste kilograme / sa iti faci picioare si fese frumoase😛 Intotdeauna am crezut ca eu nu stiu / nu pot sa lovesc cu pumnii, dar stiu si pot!😀 Spre seara am invatat cate ceva despre muay-thai (box thailandez) + cateva tehnici de auto-aparare. Ne-am simtit bine, sper ca anul viitor sa participe si mai multa lume, sa fie si mai multe activitati / sporturi interesante.

Si cum e plin Clujul de festivaluri si evenimente in perioada asta, ne-am oprit si la concertul baietilor astora. Ii recomand cu drag, canta foarte bine live si suna fresh – proaspat si vesel – cam asa. Iar trompetistul lor face ca o gaina haha! Simpatic omul😀

8 responses »

  1. Neaţaa! Ioi, e clar că anul ăsta te vedem la octogon😛 Luptând😀 Sună minunat evenimentul🙂 Eu pentru săptămâna trecută nu mă pot lăuda decât că am fost la saună :)))
    Zi veselă de luni, Iulia!

    Apreciază

  2. Io am ajuns la concluzia ca sunt toti niste pastilati cu creier mic- ma refer la sportivii care arata bine. Prin comparatie, sunt o gogoasa cu creierul mare :))
    Glumesc, sunt un om lenes care arata inca normal.

    Apreciază

    • Hm, multi dintre ei mi s-au parut cam fortat-umflati :)) Mi-au placut insa baietii de la zona asta cu arte martiale, care nu erau toti ,,sculptati” in marmura si aratosi, dar iti transmiteau senzatia aia de oameni dintr-o bucata, sanatosi, vii.
      Cuvantooo, creierul e un muschi important. In primul rand, el sa nu se atrofieze🙂

      Apreciază

  3. Draga Iulia, pe mine sportul ma plictiseste teribil. Singura forma agreata de miscare este plimbarea dupa cadre frumoase.😀😛 Chiar ma gandeam acum ca cea mai mare tortura ar fi pentru mine sa ma trimiti intr-un loc magnific, plin de monumente medievale, gen Dubrovnik, si sa-mi iei aparatul foto. :))
    Tehnici de auto-aparare, zici? Asta chiar suna interesant, ar trebui sa le invatam inca din frageda pruncie. Sunt necesare in lumea in care traim.😦

    Apreciază

  4. cea mai buna tehnica de autoaparare e fuga … din mai multe puncte de vedere. chiar daca nu ajungi la puscarie daca, in legitima apare, ucizi pe cineva (ex. lovesti pe unu’ din cei doi tipi care te ataca iar el da coltul dupa ce-n cadere a dat cu capul de-o margine de beton), nu cred ca vrea cineva sa aiba astfel de amintiri. in loc de chestii din alea, eu as recomada jogging … ca sa poti alerga cat mai repede si cat mai mult/departe la nevoie.

    Apreciază

    • Am auzit niste chestii interesante in legatura cu ideea de legitima aparare. Teoretic, cica, apararea asta trebuie sa fie direct proportionala cu atacul. Adica daca iti da un pumn, ii dai si tu unul. Daca il bati mai mult, deja nu mai e legitima aparare. Apar tot felul de situatii care nu au cum sa se incadreze in regulile astea.

      Sa stii ca instructorul de taekwand-do ne spunea mereu sa lovim bine, daca putem, atat cat sa avem ocazia sa fugim apoi😛 Iar la antrenamente, ne punea sa fugim vreo 45 – 60 min :))) Cred ca jogging-ul, asa fara nici un sens, ma deprima🙂 Ma simt singura si fara directie.

      Apreciază

Lasă un răspuns

