Le păstrez sau dau mai departe?

Standard

Fac ordine – adică mut chestii dintr-o parte în alta, le organizez și selectez. Am ajuns și la bibliotecă și m-am gândit că or fi ele cărți, dar la fel ca orice altceva, unele merită, altele nu. Am dubii în privința unora. Poate știe careva, merită păstrate vreuna dintre cele de mai jos? Subiectiv vorbind desigur😛

*Bennet Doty – Am fugit din Legiunea străină
*Garry Luck – Singur printre mafioți
*Michel Georis – Nuts!… Bătălia din Ardeni
*Douglas Reeman – Lovitura din adâncuri
*Sven Hassel – Curtea Marțială – moartea are o mie de chipuri
*Axel Kilgore – Atacul Satanei
*Kenneth Grahame – Vântul printre sălcii

Cărțile de mai sus au făcut cândva parte din biblioteca părinților mei. Sunt singurele care au rămas necitite, de-asta le-am și luat cu mine, cred. Chestia e că am citit multe multe inutilități din biblioteca lor, să zicem că nu avem aceleași gusturi în ale cărților😛 Le citeam pentru că erau singurele cărți la care aveam acces atunci – până am descoperit farmecul bibliotecii. Acum nu prea aș vrea să pierd timp inutil. Deci, vreuna bună printre ele?🙂

14 responses »

    • Din cauza experientelor trecute, Misce…Incerc sa fiu putin mai selectiva. Daca erau doar vreo doua, probabil ca as fi inceput sa le citesc, dar sunt mai multe … Ai mei nu mai tin minte care carti le-au placut si care nu :))

      Apreciază

      • :)))) Înțeleg.. îmi pare rău că nu te pot ajuta:P
        Mai am o idee: nici măcar să deschizi așa random cartea la o pagină și să o citești să vezi dacă îți atrage atenția?

        Apreciază

        • Daca ma iau dupa asta, le trimit pe toate la plimbare :)) Nu e un criteriu prea relevant, cred😛 Acum nu-i mare tragedie, nu sunt exagerat de posesiva nici cand vine vorba de carti, caci imi place sa merg la biblioteca, dar na, ma gandeam sa nu renunt la vreo ,,comoara” de care nu stiu eu inca😀

          Apreciază

    • Pare interesanta si aduce in discutie niste teorii mai mult sau mai putin controversate. Nu-i exclus ca unele dintre ele sa fie in curand confirmate si stiintific, doar ca e mai dificil sa vii cu metode de studiu relevante si subiecti de cercetare intr-un astfel de domeniu🙂
      Oricum, am citit prea multe articole si carti de specialitate in ultimii ani. Mi-am cam saturat creierul pentru o vreme. Deocamdata diger mai usor documentarele. Pe Gena egoista a lui Dawkins tot stagnez de vreo luna, dar gata, o termin saptamana asta.

      Literatura ajuta la imbogatirea indirecta a experientei de viata, daca e sa fim pragmatici. Si nu, nu ma refer la faptul ca am deveni mai intelepti, cum au unii impresia. Ma gandesc ca poate nu voi avea niciodata experienta razboiului intr-o viata, la fel cum nici prin alte galaxii nu voi circula, dar e grozav faptul ca mintea, psihicul nostru ne permite indirect sa luam parte si la asa ceva.

      Apreciază

  1. Pingback: Primavara frumoasa!

Lasă un răspuns

