Fluturi verzi

Standard

Mă trezesc automat pe la 5 dimineața să las pisicul afară. Mieuna pe hol de vreo 10 minute. Mi se face negru în fața ochilor când mă ridic din pat, dar nu-i problemă, știu pașii pe de rost, nu mă împiedic de nimic. Îmi revine vederea înainte să închid ușa, e o vreme mohorâtă afară, așa pare, dar ce bun e aerul rece.
Îmi dau seama, înainte să adorm din nou, că trebuia să dau aseară niște telefoane. Mă gândesc că poate azi, azi mă ocup de toate chițibușurile alea care așteaptă să fie făcute, azi poate dezpodobesc și bradul, s-au stricat luminițele oricum și nu mai are rost să îl țin fără.

Adorm, mă trezesc la 9:23. Trebuie să îmi schimb melodia de la alarmă. A sunat timp de o oră, din 5 în 5 minute și nu am auzit-o deloc. Deloc, deloc. Sau poate am dormit eu mai ciudat acum. Calmantele dau somn? Nu aș schimba melodia, totuși. Mi-e dragă. Prea dragă. Cântă amintiri frumoase și oameni de care mi-e dor.

Nu am făcut nimic azi, doar am visat. Mi-am dat seama că azi sufăr și sunt fericită în același timp, fapt ce mi-a creat o oarecare confuzie pentru câteva clipe, dar i-am dat pace și am continuat să visez.

Merg să decupez fluturași. Verzi.

7 responses »

  1. calmantele dau si somnolenta dar poate erai si prea obosita. si eu patesc cand suna alarma dimineata sa ma gandesc” ce melodie e asta? parca mi-e cunoscuta, oare canta la radio?” sapoi ma dezmeticesc si recunosc alarma😛

    Apreciază

    • Hehe, sigur eram și foarte obosită, dar am fost și mai rău și maxim mi s-a întâmplat să aud alarma și să o opresc în primele 2 secunde, după care somn. Dar măcar am auzit-oooo :))
      Și eu mai dezvolt uneori ”ipoteze” simpatice în legătură cu alarma, înainte de a mă chiar trezi. Înseamnă că te-ai familiarizat și tu cu alarma ta, Lilly. E teren periculos😀

      Apreciază

  2. N-am inteles niciodata cum vine asta „am dormit toata ziua”🙂
    Eu chiar daca dorm mai mult, sa de folosim de o cifra rotunda, pana la 12, sigur nu ma mai ia somnul pana a doua zi la 02-03 am.
    Fie mi se pare mie, fie tot mai multi oameni din jurul meu ar dormi mereu. In special femeile…

    Apreciază

    • Iti inteleg nedumerirea, Razvan😀 Eu de exemplu nu pot sa dorm mai tarziu de ora 11. Fie ca ma pun in pat la miezul noptii sau la 7-8 dimineata, la ora 11, hai 11 si un sfert, ma trezesc.
      Insa chestia asta cu dormitul toata ziua am patit-o si eu luna trecuta, vreo 2-3 zile la rand, insa din cauza unor calmante foarte puternice. Efectiv nu am fost in stare sa ma trezesc, sa ma ridic din pat si din somnul ala. Ma ridicam cu greu intr-un cot, si luam somn din nou :))))

      Insa stiu oameni care practica sportul asta fara ajutor din partea unor medicamente🙂 Cine stie. Un mister😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

