Copaci si skateboard

Standard

Uneori mai merg prin mall. Magazinul meu preferat de cascat ochii e Decathlonul. E un fel de mini-rai cu tematica sportiva. Am fost pe-acolo saptamana trecuta si, pentru prima data in multi ani, m-am dat cu skateboard-ul! Ultima experienta s-a lasat cu trante, dar de data asta am ramas verticala. Nu cred ca e de mine placa oricum, mi se pare ca nu am un echilibru prea bun. Dar m-am bucurat. Am testat si cateva trotinete. Si niste saci de box.

Uneori mai ies in oras si sunt sociabila. Uneori ma prinde dimineata urland piesa asta, fara nici o jena.

Uneori vreau si eu sarbatori normale. Motiv pentru care anul acesta mi-am facut bradut. E primul an in care nu trebuie sa imi bat capul cu preferintele altora, e bradul meu si fac ce vreau cu el. Am pus 5 globuri si beculete. Maine poate mai pun cateva globuri😀

Daca ar ninge, mai ca m-ar cuprinde spiritul sarbatorilor in totalitate. Craciun fericit, lume!

10 responses »

Lasă un răspuns

