Iunie

Standard

2 iunie. 4 a.m. Dan – răsărit. BINE
4 iunie. Euphoria – Clinică (cu Mădă)😀
7 iunie. Marin – Cetă
12 iunie. Nemesis
13 iunie. Tata
14 iunie. Nemesis – birthday
15 iunie. Festivitate Psycho. Parc Mercur – chitară. Dan. Crini și alte flori
16 iunie. Emag. Diablo III
20 iunie. Ank + Adi
25-26 iunie. Când oameni dragi zâmbesc…

Nu am avut acces la blog în ultimele zile, iar asta m-a făcut, aproape, să uit de calendarul meu cu zile frumoase. La începutul lunii, eram încă în sesiune, încă stresată, cu vizite lungi la bibliotecă sau opriri academice prin diverse localuri. Mi se pare ciudată schimbarea – în anii trecuți nu puteam citi/învăța în localuri sau pe terase. Acum mi se pare ok.
La începutul lunii a venit Dan prin țară, ne-a prins răsăritul povestind lucruri serioase și neserioase. Tind să cred că e imposibil să ne terminăm vreodată poveștile (sau tăcerile – sunt acceptate și ele ca parte din conversație, uneori).
A venit și tata în țară și a fost la festivitate. Cred că pentru el a însemnat mai mult decât a însemnat pentru mine – e prima festivitate de-a mea la care a fost prezent, cred că a nimerit-o pe cea care a contat.
Deși pentru puțin timp, am avut ocazia să îl întâlnesc și pe Marin, în scurta lui oprire prin oraș. Apropo, Marin, acțiunile voastre au avut rezultatele dorite – am auzit la radio unele consecințe ale proiectului, la nivel de județ😛

În iunie a fost și ziua lui N., o dată în calendar pe care de ani de zile încerc să o dezasociez de amintiri urâte, deznădejdi și dureri. Anul acesta au fost câteva zâmbete și relaxare. E puțin, pus în balanță cu trecutul, dar e un pas înainte…
Prieteni dragi mi-au dat niște vești frumoase și mi-am încheiat luna bucurându-mă de zâmbetele lor. E poate cea mai ușoară bucurie…🙂

4 responses »

  1. Seara buna, Iulia!🙂 Ieii😀; am avut muza in noaptea de dinaintea actiunii😀
    Data viitoare, facem o intalnire de mai lunga durata, promit🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

