Locul meu…

Standard

Mai citesc și bloguri, tot pe furiș, tot câte unul, mai rar – sunt singurele mele escapade literare în această perioadă. În ultimele minute am ascultat Heaven’s Gate, o melodie recomandată de Răzvan, săptămâna trecută. Iar apoi So long my friend, o recomandare de prin comentarii, la același articol. Sunt extraordinar de relaxante…
Eu… le am și eu pe ale mele, melodii sau voci sau povești care mă transpun altundeva, care mă ajută să evadez în locul meu… Și asta era întrebarea lui Răzvan: cum arată locul meu de relaxare? Și am zâmbit imediat, căci îl știu…

Locul meu de relaxare e un parc din apropiere, o băncuță de pe care poți privi răsăritul de soare și lumina caldă a primelor raze, alături de un prieten. Locul meu de relaxare e un drum de țară lung de 7km, într-o noapte caldă de vară, cu cer senin și stele multe, alături de oameni dragi. E o apă mare, valuri sărate care mă poartă de colo colo, și cel mai drag zâmbet alături.

11 responses »

  1. Foarte frumos ai scris, Iulia🙂 , mi-ar placea sa am si eu o bancuta favorita sau macar un parc preferat.😀 Si pe mine ma linisteste marea, probabil imi preia ea tot zbuciumul sufletesc…
    Cred ca locul meu este langa barbatul care ma iubeste si imi ofera siguranta. Demult mi-am dat seama ca pe mine doar asta ma calmeaza, de asta am cel mai mare nevoie in lume.

    Apreciază

    • Mulțumesc🙂 Eu am multe locuri favorite – și atunci nu știu cât de „favorite” mai sunt, hihi. Momentan, gândul la aceste locuri și momente îmi induc o senzație de relaxare. La îndemână mi-e doar băncuța, deocamdată.
      E util să știi ce anume te calmează… poate în timp mai descoperi și alte lucruri (sau chiar oameni)🙂

      Apreciază

    • Asta e grozav. Poți să faci asta oriunde în lume ai fi…
      Am descoperit și eu relativ recent efectul de calmare pe care plimbările îl au asupra mea.. Am înlocuit număratul în gând până la 100 cu asta :))

      Apreciază

  2. Stau și mă tot gândesc.. eu cred că n-am un astfel de loc definit. Trist, nu? De relaxat mă mai relaxez și eu.. când dorm.. dar să am un loc în care să pot sta pur și simplu… așa, ca-n poveste… nu cred că am încă… Poate am să-mi găsesc după ce trece agitația asta🙂

    O săptămână minunată să ai, dragă Colorbliss!

    Apreciază

    • mmm, m-am tot gândit la astfel de lucruri.
      La o adică, nu-i chiar trist să nu ai un loc anume, bine definit, de relaxare. În ideea că poate nu e întotdeauna indicat să ne condiționăm stările de bine cu anumite locuri/persoane. Există riscul să nu te mai poți simți bine decât dacă se îndeplinesc anumite condiții.
      Totuși, râmâne o metodă eficientă, dacă e folosită cu cap. Fie că e un loc imaginar, fie că e unul real, toți avem nevoie de locuri unde… să fugim de-acasă și care să aibă un efect cât de cât sigur de relaxare🙂

      O săptămână frumoasă și ție, cât a mai rămas din ea!😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

