Mai

Standard

Sunt fericită azi – prin mormanul de gânduri și emoții, am găsit și un strop de fericire. Azi, mi-am părăsit zâmbetul trist sau melancolic, și l-am luat la purtare pe cel fericit, care n-are nici o grijă.

10 mai. Pato, Robert, Bianca
11 mai. Salina Turda – Pato, Robert
15 mai. Starbucks, Mădă.
17 mai. Peda. Prăjituri – ,,never again”. Mădă – confesiuni. Dan – ,,Așa face lupul” 🙂
18 mai. Mădă – licență. Zorilor – clătite
19 mai. Dan. Minute 🙂
20 mai. Melania Ursuleț: Alexandra și Tudor, de-a pirații
21 mai. M&M’s: Papillon, 7 ore.
23 mai. Profile Atipice: Talentul muzical și autismul
24 mai. MCC: Shame attack.
28 mai. Discuții Thewan (Dubai, viitor)
29 mai. M-am mutat la BCU!! 😀
31 mai. Shopping cu mama. Thewan

9 responses »

  1. Ma bucur ca te gasesc fericita in prag de vara, de Ciresar, Iulia. 🙂 Cred ca azi ti-am preluat eu, din zbor, zambetul melancolic. Chair regret plecarea primaverii. Imi este atat de draga. Ce repede trece timpul… Parca mai ieri era 1 martie. 😛

    Spor la invatat, din cate stiam eu, examentul de licenta este unul foarte dificil la specialitatea ta. E posibil sa ma insel totusi. Se da grila?

    Apreciază

    • Hihi, eu am impresia că se mai prelungește puțin primăvara. Aici, cel puțin, vara nu și-a intrat total în drepturi. Da, trece foarte repede. Într-un fel regret că nu m-am bucurat mai conștient de primăvara asta..

      Mm, sincer, nu prea mai pot să evaluez obiectiv gradul de dificultate al examenelor la specialitatea asta a mea. Mie chiar nu mi se par grele, dar mi se pare foarte mult de învățat, e foarte mult de citit, multă informație. Și timp puțin – niciodată nu apuc să citesc chiar tot. Altora li se par și subiectele în sine grele.
      Pentru examenul de licență, care e grilă, da, chiar nu îmi fac probleme 🙂 Mă stresez mai mult pentru susținerea lucrării de licență 😛

      Apreciază

Lasă un răspuns

