Februarie

Standard

Februarie zăpăcit, februarie agitat, februarie decizional. A decurs cam așa, cu un final simpatic:

8 febr. Tricouri și mâzgăleli. Body-painting Medusa/Snakes
10 febr. Ninsoare. Cetățuie. Nikon
15 febr. Culori. Balonașe de săpun
25 febr. Tigaie verde🙂
26 febr. Idei: limbajul R-prime
27 febr. Prăjituri și șampanie pentru copii
28 febr. Ziua Interacțiunii Om – Animal (FPSE). Antoniu.
!!!! Caz epilepsie (John Searle + băiețel), caz afazie (Broca și Wernicke)

*Ar fi o chestie să dezvolt niște gânduri referitoare la acel limbaj.
*Șampania aia pentru copii e extraordinar de toxică, zic și eu pentru cei care nu știți. Poate vă e dor de copilărie și vă bate gândul să regustați unele substanțe. Nu știu ce fel de oameni fără suflet le oferă copiilor să bea așa ceva!! Rușine, inconștienților! :))
*Azi, la noi la facultate, s-a organizat ziua interacțiunii om – animal, cu accent pe ideea de terapie cu ajutorul animalelor. A fost și un ponei drăguuuuț, și câini și… ceva specie de șorecuț pe care nu o știu numi. Și tot felul de activități.
*Poate găsesc bucățile alea de video care surprind cazurile care mi s-au părut mie super interesante, nu neapărat în contextul epilepsiei, cât în contextul ,,ce chestie interesantă purtăm în cutia craniană”🙂

11 responses »

  1. ╔═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═╗
    ❤ 1 Martie fericit! O pimăvară magică tuturor!❤
    ╚═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═╝
    ….. …… _(‾‾)_ . .♫. . … _(‾‾)_
    . .♫ . . . .(_,☻,_). . . . . . (_,☻,_). ♫…
    . (¯`v´¯). (_)(_). . (¯`v´¯) (_)(_) . .(¯`v´¯)
    (¯`(@)´¯) ♫.║ . . (¯`(@)´¯).║ . . (¯`(@)´¯)
    . (_.^._)(¯`v´¯) . .(_.^._).(¯`v´¯). (_.^._)
    . . . ║ . (¯`(♥)´¯). . . ║. . (¯`(♥)´¯). . .║
    .♫ .’║ . .(_.^._)…’ (\ ║. ♫ .(_.^._)”’. (\║
    ╔═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═╗
    ❤ Contesa de CHOU-FLEUR ❤
    ╚═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═

    Apreciază

  2. Neaţaa, Iulie! Sună a februarie plin😀 Ce e cu tigaia verde? avea cutia de al axion pe ea? :))
    La mulţi ani de mărţişor. Să ai soare şi zâmbet în suflet, în ochi şi să îl presari în jur prin martie. Şi apoi sa ne spui bilantul lunii.

    Apreciază

    • hahah :))) Da, a fost destul de plin.
      Nuuu axion. Mi-am cumpărat o tigaie verde. E o nuanță aproape înspre verdele ăla fosforescent, cum sunt markerele pentru subliniat. Am fost tare mândră de mine! Face gătitul mai simpatic. Următoarea o iau albastră sau galbenă! :))
      Îți mulțumesc, Marin, prima zi de martie a fost minunată😛 O lună frumoasă tare să ai și tu!

      Apreciază

  3. cred ca am sa incerc sa fac si eu asa ceva, fiindca mi-ar placea sa-mi amintesc toate chestiile notabile ce se petrec in viata mea😀
    Desi nu stiu daca sunt importante datele, astea pentru mine sunt niste detalii inutile🙂

    Apreciază

    • Ai putea să încerci, da. Pentru mine e util așa, dar tu poți să notezi fix ceea ce te interesează și în ce manieră.
      Inițial, scriam pe bucăți de hârtie, așa că notam și datele pentru a nu fi o varză totală. Dar adevărul e că mă ajută să fac relații între evenimente, în funcție de ordinea lor cronologică🙂 Dar eu notez mărunțișuri, nu chiar chestii super importante, doar lucruri care mă fac să zâmbesc🙂

      Apreciază

  4. Frumoasa mica aventura cu Nikonul, ti-ar placea s-o repeti? De data asta cu propriul Nikon?😀 Te bate gandul sa-ti achizionezi unul dupa ce ai vazut ce poate face?😛
    Cat despre sampania pentru copii, habar nu aveam, bine ca ne-ai avertizat. Nu ca as bea eu prea des asa ceva…dar e bine de stiut. Nici prin cap nu-mi trecea ca ar fi toxica.
    Profit de ocazie sa-ti doresc un martie fericit, cu multe lucruri bune si frumoase in viata ta, Iulia.🙂 Pe care apoi sa le impartasesti cu noi, aici.😀

    Apreciază

    • A, da, da😀 Am mai repetat-o, aparatul a stat la mine o perioadă, abia acum sâmbătă l-am înapoiat. M-am cam atașat de el :)) Sigur că mă atrage!😀 Poate pe viitor… Momentan, voi reveni la micuțul meu Canon.
      Apropo, e mai greu să faci poze pe stradă cu un dslr. Fiind mai mare, atragi toată atenția asupra ta, oamenii privesc mai curioși :)) Ai observat și tu diferența asta sau doar mi se pare mie?

      Mulțumesc mult, Nice! Un martie minunat îți doresc și eu ție!😀

      Apreciază

      • 🙂 Da, Iulia, am observat si ma deranjeaza foarte tare. Sper sa nu vina oamenii la mine sa ma intrebe de la ce ziar sunt si de ce fotografiez. :(( Nu prea mai poti sa te pierzi prin multumime cu un astfel de aparat…
        Ce ai mai fotografiat cu el lately?

        Apreciază

        • Poate în timp te obișnuiești și cu asta și nici nu vei mai observa privirile curioase😛
          Am făcut fotografii pe-acasă, pe la plimbări cu niște prieteni, la un botez – dar puține și mai degrabă în joacă🙂

          Apreciază

Lasă un răspuns

