Rizzle Kicks… stereo typical

Standard

Eu ascult cam toate soiurile de muzică. Atât timp cât îmi place melodia în sine, nu mă interesează ce gen este sau cine o cântă. Mai demult, ascultam rock (de la hard, la punk) în principal, însă în ultimii ani am prins gustul experimentelor muzicale și mi-e tare bine. Acum ascult ce îmi place, ce se pliază pe gândurile mele dintr-un anume moment, sau pe trăirile interioare. Mi-am dat seama că unele melodii le pot asculta (chiar tolera) doar în anumite momente, că le pot detesta uneori, iar alteori adora. Și e ok – muzica ar trebui să te facă să simți, să miște ceva în interiorul tău.
În ultimele luni, l-am epuizat pe Everlast, i-am luat la rând toată muzica, mi-am ales acele câteva piese care sunt bune pentru depresii și le-am pus pe repeat. Dar despre el, altă dată.
Mi-am mai revenit și am trecut la alte muzici.
Ooook. Azi, Rizzle Kicks.
Harley și Jordan sunt doi tipi din UK care mi-au devenit, treptat și sigur, tare simpatici. De obicei, nu prea agreez videoclipurile muzicale, prefer să ascult muzica și atât, căci imaginea are darul fie de a te influența fie pozitiv, fie negativ. Cu alte cuvinte, e posibil ca o melodie să îți placă mai mult sau mai puțin și datorită impactului pe care videoclipul îl are asupra ta.
Cu toate acestea, în cazul lor am făcut o excepție din simplul motiv că mă binedispun de fiecare dată când îi văd😀 Stereo Typical e numele albumului (s-ar putea că e primul lor album) și ascultându-l, am găsit niște melodii simpatice, fresh, originale. Jordan acoperă partea de rap tare bine (nu că m-aș pricepe, dar l-am văzut și live și am rămas foarte plăcut surprinsă + aduce puțin a old-school rap sau cum i-o zice și sună tare bine), iar Harley are o voce foarte caldă – mai ales live, mai ales în ritmuri mai lente. Păcat totuși că nu se simte tonalitatea asta a vocii mereu și în piesele înregistrate. E firesc, de altfel, au o muzică destul de alertă🙂 A, și îmi place că se sincronizează bine unul cu celălalt cu ușurință.
Cum ziceam, îmi plac video-urile lor!! Au un stil natural de a se filma, și deși nu sunt ei niște mari frumuseți, sunt pur și simplu ,,nice to watch” și mi se pare că se simt chiar bine făcând ceea ce fac, în cel mai natural mod posibil.

Prima melodie a lor pe care am auzit-o a fost ,,Down with the trumpets”, e și cea mai cunoscută, cred. Totuși cea care e pe repeat în ultimele 2 zile e ,,The Traveller’s Chant”, varianta acustică. Și varianta originală e ok, dar m-am bucurat să îi aud live și e liniștitoare așa.

Apoi, ,,Stop with the chatter” – pentru videoclip!! Nu știu, poate sunt doar foarte subiectivă, dar chiar mi se par amuzanți și îmi transmit energia și starea aia a lor. Plus sunt câteva secvențe la care am chiar râs bine când le-am văzut prima dată. (de ex, când bate Jordan ca un apucat la tobe, sau când se joacă Harley cu sprâncenele)

Pe lângă cele două, mai ascult într-o veselie Dreamers, Mama do the hump, Miss Cigarette (chit că nu fumez) și When I was a youngster (asta a fost cam a doua melodie a lor care mi-a plăcut). Și cam atât cu ei, pe ziua de azi. Mi-ar plăcea să mai filmeze variante live/acustice ale pieselor.




24 responses »

  1. No, promit ca odată să mă arunc pe ei mai cu sârg…muzical😀
    Momentan, par a avea nume de snacks-uri :))
    Eu in ultima perioada nu prea mai pot asculta nimic altceva in afara de muzica veche romaneasca si muzica spaniola🙂 O fi de la batranete? :)))
    Seara minunata, Iulia!

    Apreciază

    • daaaa :))) snacks-uri, hahah! Mie îmi place numele lor, tocmai de-aia, că sună interesant. Dacă n-am înțeles eu total pe dos, ,,Rizzle” e porecla unuia dintre ei, iar ,,kicks” pentru că sunt pasionați de soccer/fotbal😛

      Nu cred că o fi de la bătrânețe, Marin😛 Pur și simplu asta merge bine cu ce ai tu în minte și suflet🙂

      Apreciază

  2. Aș putea striga IDEM! Nici eu nu am un stil bine definit sau un gust pentru o anume muzică. Ascult diverse genuri funcție de starea pe care o am. Uneori o melodie îmi place, alteori dau skip..

    De aceștia am aflat datorită ție😛 Interesantă combinația, m-a surprins când început să cânte rap după ce am auzit chitara😀

    Și despre video, să mă scuzi, dar la Traveller’s chant e mult mai faină varianta originală😀 Și audio îmi place mai mult.. I’m a rhythm maniac, and that song has rhythm😀

    Mulțumesc pentru recomandări, ador să găsesc recomandări audio pe blogurile oamenilor dragi. Chiar aveam nevoie să ascult ceva nou zilele astea.

    Un weekend plăcut îți urez, ne vedem luni!😀

    Apreciază

    • Așa-i că am tastat ca răspuns? Oups.. eroare! Scuze Răzvan, vorbeam cu Iulia în comentariul anterior… My bad!

      Așa-i de nașpa WP că nu poți șterge comentariile pe care le scrii😛

      Apreciază

    • Daaa, și mie mi s-a părut interesantă combinația chitară, așa timid, cu partea de rap imediat. Dar e ok, căci nu e un rap agresiv. Parcă e doar o discuție așa, la o ceașcă de ceai :))
      Mă bucur că mi-ai zis cum ți se par comparativ cele două (acustic vs original/înregistrat), eu îi știam de ceva timp și a fost prima dată când i-am ascultat live și mi-a plăcut mai mult cred că din acest motiv. Poate nici nu mă așteptam să îi aud cântând așa, dat fiind ritmul celorlalte piese😛

      Îmi pare bine că-ți plac și ție. La fel, și eu mă bucur când găsesc recomandări muzicale pe blogurile pe care le citesc. Cum îi ziceam mai sus lui Răzvan (eu chiar îi ziceam lui, haha😛 ), m-am gândit să mai contribui la categoria asta muzicală a blogului.

      Daa, pe WP nu le poți șterge. Doar eu, ca proprietar de blog pot😛 Pe viitor dacă e, îmi poți cere și o fac. Acum voiam să îți zic de unde confuzia pe care ai făcut-o:
      Alternant, un comentariu apare pe alb, unul pe albastru/gri – asta doar comentariile inițiale, de bază (tot ce vine ca reply, are aceeași culoare precum primul comentariul, cel căruia i se răspunde.)
      Comentariul lui Răzvan era încadrat pe fond color, că așa i-a fost rândul. Iar al tău a venit pe alb. Însă ca aspect, într-adevăr, e ușor să ai impresia pe care ai avut-o tu. Totuși, mi se pare ok că diferite fire ale discuției, apar în nuanțe diferite.

      Cred că e doar tema asta, totuși. Nu țin minte la restul cum era exact😛

      Apreciază

  3. Gusturile mele sunt ceva mai comerciale, nu corespund cu cele ale bloggerilor. Dar eu oricum nu sunt dependenta de muzica, pot trece si zile intregi fara sa ascult ceva. Doar cand sunt indragostita, am nevoie sa-mi aline ea sufletul. Sau ceva de genu’. :))

    Apreciază

    • Și eu ascult și chestii mai comerciale😛 Probabil că nu predomină, dar din când în când, mă mai ,,prinde” câte o melodie😛

      ,;Vara nu dorm” al lui Connect-R mi-a plăcut, haha :))) Piesa aia a trecut cu mult dincolo de ce înseamnă comercial.

      Știu că tu nu ești cu muzica în mod special, dar văd că și tu ai momentele tale când ești mai receptivă😛

      Apreciază

  4. „Mama Do The Hump” bate recordul preferințelor până acum.. Nu-mi pasă de versuri, nici nu le dăm mare importanță în discuția asta, dar videoclipul, ideea și mai ales atmosfera transmisă sunt geniale! Foarte tare!

    Apreciază

    • Dedicat strict muzicii, am văzut cred un singur blog și nu m-a încântat😛 Da, ar fi frumos să facă cineva un blog de muzică, frumos organizat, dar unul așa, pe gustul meu :))
      Eu voi mai scrie când mă apucă. Mi-e ciudă că nu mă apucă mai des. Descopăr tot felul de melodii frumoase și le țin pentru mine, ca toți egoiștii😛

      Apreciază

Lasă un răspuns

