Un pic de dor

Standard

Ești? Da, ești.
Mi-a fost dor, un pic doar. Dar cred că e suficient și un pic-ul ăsta.

M-am surprins fiindu-mi dor de multe lucruri, de altfel. De acea dimineață, din urmă cu… nu știu dacă doi sau trei ani, în care m-am trezit liniștită, zâmbind, fără coșmaruri, fără să tremur. Mi-e dor să înțeleg cum e să te mângâie lumina dimineții, cum e să te bucuri că începe o nouă zi.
Mi-e dor de serile de vară, alea în care mă prindea miezul nopții lângă malul Someșului și apoi dimineața, plimbându-mă spre casă, salutam întâmplător un om drag.
Nu mi-e dor de acel timp, mi-e dor de ce simțeam.

Nu mai pot zâmbi la foc automat, știi? Cândva, la nevoie, puteam să zâmbesc, doar pentru a nu trezi îngrijorări, doar pentru a evita privirile curioase. Acum simt că văd toți prin mine. Străinul matinal îmi scria că uneori mi-s zâmbetele triste. Sau melancolice. Acum mi le simt mai mereu neîndemânatice. Uneori le ratez. Mă cuprinde un zâmbet frumos și sincer, dar fuge atât de repede încât nu apuc să schițez nimic.

Ieri m-am entuziasmat totuși. Se umpluse camera de balonașe de săpun, multe mâini micuțe încercau să le ajungă, râsete de copii pretutindeni. Pictam, priveam la curcubeele din balonașe, le auzeam bucuria ca prin vis și… uitam. Patru ore de uitare.

Apoi, m-am întors la lume. Ți-am zis că sunt agitată și nu îmi găsesc nicicum locul. Poate nu am vreun loc anume, dar aș vrea să mă liniștesc și dacă e să nu am nici un loc al meu, acesta să fie locul meu: niciunde. Dar liniște…

Cu drag.
și noapte bună.
 Poate îți dau cadou un ananas.

DSC_0379

7 răspunsuri »

  1. Neațaaaaaaa!

    Am o restanta: da, stiu, e de la Lexa Doig partea cu brunetele cu parul scurt. Insa, cel mai mult mi-a placut de Lee Ji Ah 😀 😀

    Nu știu exact cum să fac proportie intre a-mi fi dor si a-mi aminti cu placere. Am impresia ca in cazul meu varianta a doua e mai de intalnita. Cat despre zambit, eu deja am ajuns la stadiul in care zambesc des si doar pentru ca zambetul vine din interiori 😀
    Sa ai o saptamana frumoasa, Iulia!

    Apreciază

    • Pe Lee Ji Ah nu o cunosc, însă, după pozele afișate de google, îmi pare frumoasă și ea 😛
      Cu plăcere îmi amintesc și eu, dar înclină balanța înspre dor, mai degrabă. Fie să rămâi în stadiul acesta, Marin, să poți zâmbi cât mai des și cât mai sincer! 🙂

      O săptămână frumoasă să ai și tu!

      Apreciază

  2. Probabil ca o sa vina de la sine. Sper, pentru tine, cat mai curand. De linistea pe care o cauti, zic. La comanda mai greu…
    Stiu ca ai asa mare nevoie de ea… Sunt suflete care n-o gasesc niciodata…

    Apreciază

    • Da, așa-i… unii nu o găsesc niciodată, măcar știu că am potențial în mine să o găsesc..
      Și știu că doar de la sine poate veni, și doar din interior. Căci am observat că nici măcar nu mai are legătură cu ce se întâmplă în jurul meu, pur și simplu sunt agitată.

      Apreciază

Lasă un răspuns

