Be creative! Tricouri si mazgaleli

Standard

Ieri mi-am folosit in exces capacitatile organizatorice si toata vointa pentru a sorta cam o mie de foi in pachete de chestionare. De la un moment dat, a devenit automatism: foaie, foaie, foaie, decupat, capsat, infoliat. Repeta.
Azi, aparent, am simtit nevoia sa imi folosesc si cealalta emisfera a creierului. Mi-am amintit de concursul organizat de Pato si am decis ca tricoul ala de voiam sa il fac carpa va deveni centrul atentiei mele. Ideea concursului, pe scurt, din imprecisa-mi memorie, e sa exprimi urmatoarele: ,,Fair. Honest. Positive. Creative” in ce mod doresti. Na, acesta a fost modul meu de manifestare, azi!

Tricoul, inainte de mazgaleala:
IMG_5058
Pe tricou, dupa mazgaleala:

IMG_5061 IMG_5066 IMG_5068

IMG_5072Si poze in oglinda (am invatat sa-mi fac, ha!) 😀
IMG_5112Dupa care, mi-am gasit fotograf :))

IMG_5083 IMG_5078 IMG_5086

Nu stiu in ce masura m-am incadrat cerintelor. Mai sunt 8 minute pana la ora limita de inscriere. Azi m-am simtit creativa, am pictat si serpi pe oameni!!! :))))

O seara frumoasa sa aveti!

18 răspunsuri »

  1. Iti multumesc din suflet pentru participare Iulia, sper sa nu racesti dupa aceasta escapada sper ca te-ai distrat in timp ce ai lucrat la acel tricou fiindca sincer eu m-am simtit extraordinar cand le-am facut pe cele din concurs!

    Apreciază

    • Eu iti multumesc, hei. Pentru ca, in ceva mod, ai reusit sa imi transmiti bucuria pe care ai avut-o tu cand ai realizat tricourile respective si m-ai determinat sa nu arunc tricoul de fatza. M-am simtit bine, da, intotdeauna ma relaxeaza activitatile de acest gen 🙂

      Apreciază

  2. No, mie-mi place foarte mult! E minunat să ai talent la desen 😀
    Frumoasă transformarea și alegerea culorilor. Niciodată nu mi-am imaginat verdele drept o culoare pozitivă. Poate e de vină și afinitatea mea pentru electronică, unde roșu e pozitiv 😀

    Apreciază

    • Ieeei, ma bucur ca iti place si tie! 😀
      As vrea sa am un talent mai constant la desen. Ma apuca uneori doar. Insa in cazul de fata am colorat mai mult 😀

      Interesaaaant ce zici tu acolo de rosu. Cu siguranta suntem influentati de activitatile pe care le avem si de lucrurile/locurile/evenimentele cu care asociem anumite culori. Pentru mine verdele e natura, simplu. E curat, e infuzie cu energie pozitiva! 😀 Culoarea rosie imi pare una directa, puternica.

      Apreciază

  3. Neața, Iulia! Seara mea a fost minunata: am dormit buștean de la 8 jumate la 8 jumate dimineața :))))
    Sunt sigur că a fost o experiență pozitivă și relaxantă. Nu prea mă pricep să mâzgălesc tricouri, am reușit, uneori, să-mi mâzgălesc viața :D, însă asta e altă poveste :)) ziceam că nu știu a mâzgăli tricouri nici creativ și nici artistic, însă mie îmi place cum îți stă ție cu tricourile 😀 Poza din oglindă a ieșit foarte bine, așa că îți certific și io măestria 😀
    Weekend minunat!

    Apreciază

    • Neataaa 😛 Te invidiez pentru somnul ala! Eu dorm tot de la 4 la 8-9 :))
      E primul tricou pe care l-am mazgalit, la a-mi mazgali viata ma pricepeam mai bine intr-o perioada si eu, ce-i drept. Dar da, a fost foarte relaxant, m-am simtit ca un copil.

      Mai ales ca am folosit creioane cerate!!!! 😀

      Oglinda e mobila, o pot muta si aseza cum vreau eu – am toate sansele sa devin experta la poze de-astea :)))
      Sper ca ai avut si tu un weekend simpatic!

      Apreciază

  4. Esti foarte talentata, Iulia. 🙂 Foarte creativa! Tricoul a iesit minunat, inedit, simpatic si diferit. Am un feeling ca in curand iti vei completa colectia cu un Puma original. 😀
    Cel mai important e faptul ca te-ai relaxat dupa o activitate obositoare si plictisitoare. Ai facut ALTCEVA!

    Apreciază

    • Ma bucur ca iti place, Nice! Ti s-a adeverit gandul, Pato ne premiaza pe toti cu tricouri 😀
      Daaa, cred ca simteam nevoia acuta sa schimb total registrul. Deja vedeam doar foi si capse in fata ochilor :))

      Apreciază

  5. Vad ca toata lumea a comentat de desenele de pe tricou. Eu nici macar nu m-am gandit sa ma uit la ce desene erau ci la cat de umflat e tricoul (indiferent de desene). Not bad but could be much better. Try harder!

    Apreciază

Lasă un răspuns

