Ianuarie

Standard

Anul trecut, timp de cateva luni, mi-am notat pe hartii colorate acele momente care m-au facut sa zambesc, care mi-au fost dragi. Astfel, luna trecuta am reusit sa privesc in urma, la 2012, si sa nu simt ca a fost in totalitate o mare catastrofa. Pe hartiute, am notat doar data si cuvinte-cheie/propozitii scurte – atat cat sa imi aminteasca ulterior de acele clipe. S-ar fi pierdut prin memorie altfel…

Am decis sa reiau obiceiul, dar acum imi notez intr-un fel de carnetel/calendar, sa fiu sigura ca nu pierd foile. Si fac retrospectiva la sfarsit de luna. Poate unora li s-ar parea o chestie bizar-stupida, insa stiu ca pe mine ma ajuta, nu doar cand vine vorba de a privi in urma si a nu simti un mare gol, ci e un mod de a tine evidenta directiei pe care o iau si de a-mi clarifica eu mie de fapt ce vreau sa fac. Asadar…

3 ian. Dan: Q Caffe, parcul mare. Ghetus.
6 ian. Dan 4 a.m.
9 ian. m&m’s – proiect psiho. muncii: barbatul ideal
11 ian. m&m’s – pancakes. chestionare si statistici. spss.
12 ian. ,,cand il recuperez pe veveritzu, cand primesc limonada si prind un pisic de coada, cand ma plimb prin ninsoare cu castile in urechi – uite atata fericire poate fi🙂 „
16 ian. m&m’s – prezentare psihologie organizationala –> BCJ – Ela. (am scris aici despre m&m’s)
26 ian. Santier. Pizza Romana!!!!
20 ian. The most astounding fact. Asta adica: (minunaaaat)

19 responses »

  1. Ei uite aci o idee foarte bună… Ia să caut un pix și o hârtie! Dar oare mi le mai amintesc? Știu că am zis ca voi face asta când ți-am citit articolul din 2012, dar m-am luat cu altele și m-am consumat cu chestiile negative atât, încât am uitat de cele faine.

    Apreciază

    • Da, da, stiu ca ai zis atunci… poate asta iti va reaminti. Ideea e sa iti notezi atunci, in ziua respectiva… Mie mi-e greu si dupa o saptamana, de multe ori, sa fac exercitiul acesta de memorie, asta pentru ca sunt asa prinsa in tot felu’ de activitati, incat imi pierd zilele.
      Am observat ca nu ai fost tocmai in apele tale… sper sa se echilibreze lucrurile, sa ai parte de momente frumoase cat mai curand >:D<

      Apreciază

  2. Neata!🙂 Bravos! Io, uitandu-ma la însemnările din 9,11 și 16 ma intreg ce legătura este între pancakes, barbatul ideal și psihologia organizationala😀
    Zi frumoasa de 1 februarie si cat mai multe notite fericite pentru luna asta!

    Apreciază

    • Paaai, m&m’s a fost infiintat pentru doua materii (psihologia muncii si psihologia organizationala). Pe data de 9 dezbateam una dintre sarcinile de seminar, foarte pe scurt, ideea era sa recrutam si selectam un nou membru in echipa. Iar pentru asta, in prima faza, trebuia sa stabilim ce asteptari avem de la aceasta noua persoana.
      Evident, discutiile au deraiat simpatic, am stabilit ca vrem sa fie de gen masculin si sa…….. (iar aici: lista de calitati si asteptari exagerate, am si ironizat putin ideea aceasta de ideal😛 ). Bineinteles, una dintre cerinte era sa detina abilitati excelente de bucatar :))))

      Si cum ne-am setat pe bucatarie, la urmatoarea intalnire, am zis sa nu ramanem cu frustrarea si ne-a gatit una dintre fete niste pancakes, delicioase!😀
      In data de 16 am sustinut alt proiect, pe acesta cu barbatul ideal l-am terminat pe 18😛

      Multuuumesc, zile frumoase sa ai si tu, Marin!😀

      Apreciază

  3. si sa nu simt ca a fost in totalitate o mare catastrofa

    :))))))

    Păi di ce tu? Melancolico! De ce să fie un mare gol în urma ta de obicei…🙂 Priveşte spre viitor atunci. Sau trăieşte prezentul, ştiu că sună clişeic.🙂

    Cred că mintea este cel mai mare duşman al fetelor, care fete prin definiţie înseamnă trăirea (şi nu gândirea, ca bărbaţii).. 😛

    Apreciază

    • Cliseele exista pentru un motiv😛
      Nu de obicei, doar anul ce a trecut. Si inca parca nu s-a incheiat.. As opta pentru prezent si atat.

      Mintea e un dusman daca nu stii sa o folosesti. In cazul fetelor, de obicei, trairea altereaza celalalte procese ale mintii. Problema mea e ca inca nu am invatat CAND sa o folosesc, caci stiu CUM :)) Si se aplica si opusul: cand sa nu o folosesc si sa las emotiile sa curga.

      Apreciază

    • Yei, ma bucur ca ti se pare si tie o idee macar ok. Cum ziceam, pe mine ma ajuta, momentan cel putin.
      Despre barbatul ideal… uai, asta ar fi un articol cel putin semi-ironic. N-am scris pana acum pentru ca o consider o idee asa… In fine, poate o sa scriu :)) Nu ironic.

      Apreciază

  4. Super initiativa ta de a trece pe o foaie virtuala cele mai faine momente ale unei luni. In general ianuarie e o luna deprimanta, poate cea mai trista din an. E bine ca ai avut motive sa zambesti, evenimente care te-au facut fericita. Detaliile astea formeaza viata.🙂 La cat mai multe momente frumoase pe viitor, Iulia.🙂

    Apreciază

    • Sper sa ma tin de ea🙂
      Stiu ca tu nu te intelegi prea bine cu ianuarie-februarie, sper ca luna aceasta macar sa fie frumoasa si pentru tine. Da, cred ca avem motive sa zambim si o si facem deseori, dar cum ne lovim de lucruri negative, am si uitat ca am zambit in urma cu 10min. Si ca poate fi si bine si frumos.

      Apreciază

Lasă un răspuns

