Din carneţel

Standard

7 responses »

  1. Ce conicidenta stranie, seamana foarte tare cu ce iti raspuneam eu mai devreme pe blog la natura umana… Acum, cand vad ce ai scris si cum ai gandit, realizez ca asta e calea corecta de rezolare a dilemelor noastre. Pentru ce sa ne torturam mintile si sufletele, de ce sa suferim pentru cineva care nu merita?

    Apreciază

    • Da… e greu sa nu iti pese, sa nu te consumi pentru fiecare vorba si fiecare fapta care te priveste pe tine, mai mult sau mai putin. Dar pur si simplu avem limite, toti, si am ajuns la concluzia ca daca noi nu spunem ,,gata, a ajuns”, nimeni nu o va face in locul nostru.

      Apreciază

  2. Neațaa! Frumos mod de a posta un articol, îmi place😀 Iulia, fiecare dintre noi ținem la anumite persoane mai mult decât la altele. Cel mai mult trebuie să ținem la noi. Când e vorba de ceea e simți tu că trebuie să faci, nu trebuie să te mai intereseze părerea nimănui.

    Apreciază

    • Ma bucur ca iti place, Marin. Lenea de a rescrie se face vinovata😛 As fi postat si urmatorul articol tot asa, cel cu plimbarea prin tara, mai ales ca e mai lung, insa nu mai reuseam sa inserez fotografiile intr-un mod cat de cat acceptabil, asa ca am fost nevoita sa il scriu in word😛
      Chestia e ca eu oricum fac ce trebuie si ce vreau eu, insa imi scot greu din sistem obiceiul asta de pune la suflet.. cam tot. Bine, acum a devenit mai usor, insa as fi preferat sa invat lecti a asta printr-o metoda mai.. placuta. Insa probabil asa invatam, cand ne lovim tare capul.

      Apreciază

  3. Chiar aseara am vorbit cu cineva despre visuri, persoana respectiva spunea ca fara visuri nu poate sa triasca si indiferent ca o sa indeplineasca sau nu ele or sa faca parte din realitatea ei.Ori asta mi se pare tortura , cu toti avem vise , dar scopul nostru ultim e sa traim.

    Apreciază

Lasă un răspuns

