din sesiune

Standard

Momentul ciudat din sesiune când îţi doreşti să mai ai timp să înveţi, dar nu învăţarea în mod clasic şi nu învăţarea cu gândul la note şi examene, ci pofta şi foamea de cunoaştere, starea de bine pe care lecturarea unei cărţi non-beletristice ţi-o oferă. Poate pentru că e bine scrisă, poate pentru că autorul, în procesul de dezvăluire şi împărtăşire a informaţiilor şi datelor ştiinţifice, nu neglijează sufletul şi latura emoţională a studentului, a cititorului. Încerc să savurez starea aceasta de bine şi să amân cât pot panica şi anxietatea cauzate de examene şi de oboseală.

Şi cum să nu înveţi cu drag când un întreg capitol este dedicat unui fenomen numit ,,dragoste” şi când celălalte capitole acoperă subiecte precum identitatea socială, opinia publică, propaganda, persuasiunea, memoria sau reprezentările sociale?
Sunt un sac de stres, însă mă bucur încă o dată că am ales această facultate, şi nu alta. Nu aş putea să învăţ ceva ce nu m-ar interesa cu adevărat, căci m-ar doborî frustrarea.

p.s Recomand cartea dlui prof. Alin Gavreliuc – ,,De la relaţiile interpersonale la comunicarea socială”

23 responses »

  1. Momentul ala în care arunci cartile pe geam sau in perete; momentele in care vrei sa pleci departe; momentele in care vorbesti singur pe strada, momentele in care razi ca un nebun inainte de examen….mama ce descreierat eram in sesiune =))

    Succes, energie și zâmbete, Iulia! Țin pumnii:)

    Apreciază

    • Vaaaaiiiii, inca nu am ajuns la momentele alea, dar nu sunt departe tare😛 Hihi, veselia pre-examen mi-e cunoscuta si mie :)) Cred ca e constientizarea faptului ca… nah, nu prea mai ai ce face, cam gata, de aici incolo fie ce o fi :))

      Iti multumesc, Marin!

      Apreciază

      • La mine veselia aia era și un fel de sfidare…la adresa nu știu cui exact :)))) Nu prea am nimic special, nu sunt bun cu adevărat la nimic; însă dacă ți-aș fi pacient cred că ai sonda o viață în mintea mea…este scapată de sub orice control :))))))))

        O să îți dai seama cât e de grav când vei vedea oamenii pe stradă privindu-te cu mesajul în ochi de genul: săraca…:))) Vezi:? Cartea chiar te-nebuneste. Așa am pățit eu😀

        Apreciază

        • Marin, sfidare… chiar la adresa propriei tale persoane, poate?
          Nu imi plac mesajele si mentalitatile respective. ,,Cartea te innebuneste”. Cartile/studiul, ca orice altceva practicat intr-un mod exagerat, poate avea efecte negative, evident. Dar cum spuneam, ca orice altceva. Problema e cand nu stim sa ne oprim😛

          Eu momentan nu prea mai vad oamenii pe strada. Dupa 13 ore muncite pe zi, iar in zilele libere examene si invatat, mi s-a ingustat campul vizual :)) Imi ajung 2-3 metri patrati de informatie din realitate, nu imi trebuie mai multa momentan :))) Deci sa ma priveasca cum vor. Iar mintea ta poate sa fie cat de scapata de sub control o vrei tu sa fie😛

          Apreciază

  2. Pai in cazul asta nu ar trebui sa fii stesata, ci fericita. Faci ce-ti place! Asta e mare lucru ca student in sesiune.🙂 Mult succes in continuare, Iulia.🙂

    Apreciază

  3. Bine ar fi ca toți autorii de cursuri să se gândească și la student atunci când scriu acel curs … Să înțeleagă și studentul ce a vrut să zică acolo. Dar din păcate nu sunt toți așa, iar eu am dat peste ei. Ai impresia că au scris când erau beți sau dormeau …🙂 Oricât te-ai chinui și ți-ai stoarce creierii, nu înțelegi mare lucru. Și nu sunt singurul din grupa mea care a ajuns la concluzia asta.
    S-au mai sunt unii care dau suportul de curs cu câteva zile înainte de examen …

    Apreciază

    • Ehhh… Ei sunt profesori universitari, noi doar nişte studenţi… Mai sunt unii care îşi storc creierii să realizeze un curs cât mai greu de înţeles pentru a ne arăta care este nivelul nostru şi ce ştiu ei… Bine măcar că mai sunt şi excepţii.

      Apreciază

Lasă un răspuns

