Standard

În primul rând, îmi cer scuze pentru absenţa relativ nemotivată. E uşor de intuit faptul că sesiunea m-a acaparat aproape în totalitate. Am dat trei examene până la ora actuală, mai am încă patru, primul fiind acum sâmbătă. Sunt oarecum necăjită, am avut ,,norocul’’ de a mă simţi rău la unul dintre examene, am oscilat între a ieşi de la examen sau a scrie într-o stare de semi-conştienţă. Am scris, am scris urât şi… nu ştiu cât de bine (deloc bine, după standardele mele). Partea bună e ca m-am descurcat la celălalte două examene.
Cam atât despre sesiune, aştept să termin cu ea, căci am impresia că mi s-a oprit viaţa în loc.

Am avut un episod dramatic (pentru mine) de insomnie. Adică nu am reuşit să dorm mai mult de 4 ore/noapte câteva zile la rând (asta nu ar fi tocmai o noutate), urmând apoi şi apogeul – noapte în care nu am mai reuşit să adorm deloc. Nu lipsa de somn în sine m-a epuizat, cât frustrarea că nu puteam să îmi odihnesc mintea. Cum mi-am reluat micuţul tratament, am dat-o momentan în cealaltă extremă – dorm prea mult. Am ajuns în ultimele zile să dorm câte 8-10 ore, şi dacă nu ar fi necesar să mă trezesc, cred că aş putea dormi şi mai mult. Îmi cere organismul somn..

Şi da, m-am gândit să mă deconectez (la propriu) de tot ce ţine de online, măcar o perioadă, câteva luni. Asta pentru că simţeam nevoia de un moment de respiro şi internetul e cel mai la îndemână lucru de ,,rezolvat’’. Apoi am revenit la gânduri mai bune, căci mi s-a făcut dor să citesc bloguri. Aşa că printre teancurile de cărţi şi foi, i-am făcut loc şi laptopului.

Am ascultat multă muzică în ultima perioadă – chiar ieri am descoperit ceva frumos datorită lui Radu.
Nice m-a determinat să încerc mâncare chinezească. Cu ocazia asta, o anunţ că mi-a plăcut puiul cu bambus (orezul nu neapărat, dar aş putea să mă obişnuiesc cu el). Am de gând să mai testez şi din alte locuri, şi alte sortimente.

Cam atât. Incerc să fiu mai prezentă. Nu doar online, ci şi în viaţa de zi cu zi, în general. Sper că sunteţi toţi bine, sănătoşi şi veseli 🙂

23 de răspunsuri »

  1. Buna dimineata! Multe felicitari pentru examenele date si succes la cele viitoare. Iti tin pumnii, sigur vei reusi. Cat despre cel relativ nereusit, nu conteaza. Chiar daca iti doresti sa fii perfecta la toate, unele batalii le pierzi, dar conteaza sa mergi mereu inainte 🙂 Vei trece cu bine peste sesiune.

    Eu nu am avut niciodata insomnii, in afara celor din liceu datorate durerilor de dinti :))) Cu toate ca ar trebui sa dorm mai mult si as putea face asta pt ca momentan nu lucrez la program. Culmea, tocmai pt ca nu am program, dorm mai putin 😀

    Sunt bine, sanatos si vesel 😀 Apropo de orez, incearca sa fierbi orezul in multa apa ca sa fie separate boabele ca la orezul chinezesc si pune pe deasupra un fel de sos facut din bucati de piept de pui, curry, boia dulce, ananas, ceapa rosie si alba si ce mai vrei tu pentru gust 😀 E delicios 😀

    O zi frumoasa!

    Apreciază

    • Iti multumesc pentru incurajari Marin! Imi prinde bine sa mai aud ca nu e obligatoriu sa iasa totul perfect, tind sa ma epuizez din cauza asta.
      Nici durerile de dinti nu sunt prea simpatice :)) 😀 Pe mine nu m-a durut nimic, doar mintea :)) 😀 M-am documentat in ultima perioada despre insomnie, ideea e ca nu prea conteaza numarul de ore in sine – caci variaza de la om la om, conteaza sa iti iei portia necesara tie, ca individ, de somn. Fiecare are nevoile lui.. Acum tu stii daca ai avea nevoie, pentru a da randament maxim, sa dormi mai mult 😛

      Ma bucur sa aud ca esti sanatos si vesel 😀 A, si cand trec la partea de experimentat cu orez, imi voi aminti sa urmez recomandarile tale :)) 😀 Curand, sper 😛
      O seara placuta sa ai!

      Apreciază

  2. Buna, Iulia, asteptam cu nerabdare vesti de la tine. Ti-am accesat in fiecare zi blogul in speranta ca apare un articol nou. Tocmai cand imi pierdusem orice speranta ca vei reusi sa postezi ceva, am vazut minunea. 😀 😛
    Si eu am probleme cu somnul, dar doar atunci cand sunt extrem de obosita, nu pot sa adorm intreaga noapte. E bine ca in ultimul timp reusesti sa te odihnesti mai mult. Mai ales ca efortul intelectual e considerabil…
    Hehe, ma bucur ca m-ai ascultat si ai incercat mancarea chinezeasca. Chiar ai ales-o pe cea mai buna(in viziunea mea). Ador puiul cu bambus.
    Multa sanatate iti doresc si succes la examene in continuare. Ai mare grija de tine. :*

    Apreciază

    • Imi pare rau ca am lasat blogul asa in aer, mi-e tare greu sa ma concentrez in perioada asta… (nici acum nu am scris despre ceva anume, dupa cum observi, ci doar chestii random 😛 )

      Daa, e un fel de paradox si asta… sa nu poti dormi din cauza oboselii.
      Nice, am ales puiul cu bambus deoarece am auzit inca vreo doua-trei persoane care spuneau ca cel mai bun. Insa am facut o boacana sa stii :)) Mi-am luat la pachet si am avut impresia ca respectivul recipient e bine-sigilat. Pe cand am ajuns acasa, insa, tot sosul s-a scurs in punguta :)) si nu am avut noroc de el. Va trebui sa mai incerc curand, caci am ramas cu o curiozitate – cum ar fi fost cu sos? :)) 😀
      Multumesc, Nice, incerc sa am grija, da :*

      Apreciază

  3. Pfft, mofturi, daca prind 4-5 ore de somn nu mai dorm 3 zile si nu mai face asa un cosmar din sesiune, pentru studentii in devenire: sesiunile sunt cel mai frumos lucru de pe Pamint(dupa cancer si sida), ce credeai, sa devii somer de lux dupa facultate e asa o chestiune pentru oricine?
    Si vad ca te plingi de sanatate, ia spune sincer, ti-au reprosat vecinii ca nu ai dat cu lopata la zapada si acum te dai bolnava?

    Apreciază

    • Superb, putem institui un club al insomniacilor 😀 Iar sesiunile nu-s chiar cosmarul numarul unu, ai dreptate. Dar au abilitatea de a scoate la iveala toate frustrarile acumulate intr-o jumatate de an :))
      Iar de vecini nu-mi fac griji. Nimeni nu da cu lopata la zapada. Suntem un colectiv unit si eficient.

      Apreciază

  4. iti tin pumnii in continuare sa treci cu bine de sesiune 🙂 asta e mai important decat blogul si online-ul 😉
    stressul de multe ori isi spune cuvantul, nu ne lasa sa dormim, sa ne odihnim,ne afecteaza viata 😀
    ai grija de tne!

    Apreciază

  5. Super videoclipul, m-a binedispus, au niste voci superbe si niste versuri… fara cuvinte.
    Ah sesiunea asta, mama ei, si pe mine ma dispera dar… ce sa ii faci trebuie si asta, pe mine ma inebunea pana anul trecut. Cand intram in sesiune nu mai stiam de capul meu, eram turbat, acum… nu ma mai stresez asa rau.
    Suntem bine sanatosi, galbeni de grasi :)) si abia asetpt sa mai stam la un taifas.

    Apreciază

    • Ma bucur ca iti place! Imi plac si mie vocile lor, foarte mult.
      Cum ai reusit sa te mai linistesti? Eu sunt toata numai un stres :))

      Galbeni de grasi? Cu Anca am vorbit aseara si e bine, altfel intram la banuieli :)) 😀 (galbenul e o culoare dubioasa in contextul de fata)

      Apreciază

Lasă un răspuns

