Veveritzu si Craciunul

Standard

Se spune ca decembrie e luna cadourilor. Ei bine, pentru mine chiar a fost, foarte la propriu.. Am primit cadouri incepand cu 1 decembrie. Prin 3-4 decembrie, vizita lui Alexandru (coordonator 21art) la Cluj a dat startul unei scurte introspectii in ceea ce priveste unele aspecte din viata mea, iar intalnirea cu el, Cristina, Marius si Bogdan a fost o reala placere. Am pus tara la cale, cum s-ar spune, mai ramane sa ma mobilizez cu adevarat, sa trec la actiune.

Apoi, in zilele urmatoare, m-am plimbat cu N. prin magazine, un fel de maraton de shopping, ne-am cumparat unul altuia haine si alte chitibusuri, cum imi place mie sa le numesc. Desi, in mod normal, imi displace ideea de a merge la cumparaturi, in ultima perioada imi place sa fac asta cu N. Poate fi chiar amuzant!😀 (daca nu sunt magazinele prea aglomerate)

Apoi, Ank mi-a facut cadou, de ziua mea, o invitatie (doua) la opera. Cu toata rusinea, marturisesc ca a fost prima experienta de acest gen. Si cum ce e nou – pentru mine – imi prinde bine, a fost un cadou minunat. Mi-am epuizat ochii, insa efortul a meritat. Pe langa asta, m-a cadorisit cu multe creme, un parfum, gel de dus etc. De ziua mea, si acum ma refer chiar la data de 14, am fost alaturi de trei oameni simpatici si doi foarte dragi mie. A fost o zi absolut minunata, am sarbatorit cu vin, olla, ciocolata si seminte de floarea-soarelui. Eu cel putin, restul au apelat si la chipsuri picante. Am ras, am vorbit, am schimbat idei.

Tot in luna decembrie, am reluat legatura cu un verisor drag mie, se pare ca. Uneori, iti trebuie multi ani sa descoperi cat de multe lucruri te leaga de un om. Am reluat legatura, mai concret, si cu un prieten. Iar Cela si Mihai mi-au facut o vizita fulger, nu i-am mai vazut de ceva timp, deci a fost un cadou neasteptat si frumos!

Si cum se apropia Craciunul, Mosul m-a vazut defiland (= prostindu-ma) prin supermarket pe cel mai confortabil scaun din lume si s-a gandit sa imi faca o surpriza placuta! Asa ca m-am ales cu un scaun absolut perfect. Aveam nevoie de unul de foarte mult timp. Spatele mele e fericit acum😀 As mai mentiona si clopoteii, steluta si casuta primite in dar, ca ornamente de Craciun. Imi sunt dragi toate!

Intreaga luna a fost magica pentru mine, am primit cadouri multe – materiale, dar mai ales emotionale, de la oameni speciali. Motivul pentru care le-am insirat acum aici, o parte din ele, e pentru a nu uita vreodata sa apreciez ce primesc, in ciuda faptului ca, poate, o parte din lumea mea se ,,prabuseste”. Caci luna decembrie nu a fost perfecta. Am fost pusa in situatia de a lua niste decizii importante, care imi vor schimba viata in urmatoarele luni. Am cedat nervos de cateva ori si am fost nevoita sa adopt un comportament care imi displace. Am invatat sa ignor un om. In totalitate. Si sa-i incurajez pe altii, sa ii ajut sa se elibereze, de ei insisi in primul rand, de cei din jurul lor, apoi. S-au schimbat atat de multe in interiorul meu, intr-un timp atat de scurt.
Ma simt mai puternica, desi simt si stiu ca am cedat. Probabil tot ce am primit de la cei din jurul meu – lucrusoare mici si pline de semnificatie, momente simple si frumoase, un strop de entuziasm, un zambet, o vorba buna, toate au compensat acele cateva zile odioase si starea generala de lehamite pe care au declansat-o si m-au determinat sa schimb directia radical.
Spuneam in primele randuri ca intalnirea cu Alexandru si cu ceilalti 21art-isti a declansat o oarecare introspectie. Concluzia ei: nu trebuie sa ma regasesc in ceva din trecut, ci sa ma gasesc acum. Si sunt pe drumul cel bun.

Iar N. a fost alaturi de mine, mai mult decat as fi putut spera sa fie. Luna asta cu momentele ei magice, dar si cu cele mai neplacute, ne-a apropiat mai mult. Si ca sa ajung la adevaratul subiect al acestor randuri, luna cadourilor a atins un apogeu minunat ieri, cand N. mi-a oferit-o pe Veveritzu. Jucarioara asta declanseaza atat de multe amintiri si imi spune atat de multe, incat nu pot sa nu ma laud cu ea. Mi-e atat de draga (da, cred in dragoste la prima vedere, de acum incolo!), nici nu am cuvinte sa exprim asta😀 Imaginati-va doar ca m-am plimbat cu ea prin mall, tinand-o in brate si alintand-o. Nu a lipsit nici senzatia aceea de drag infinit si entuziasm, cand iti vine sa strangi in brate si sa pupacesti (si sa tzopai de atata bucurie). Am ignorat total faptul ca probabil cei care m-au vazut cu Veveritzu in brate m-au considerat o ciudata si o dezaxata. Mi-e destul ca N. a inteles de ce mi-e asa draga jucarioara asta.
Veveritzu, cu ochii ei mari, e vedeta Craciunului meu. Si mi-e draga, draga, draga!



p.s multumiri lui Rogo, care mi-a facut un cadou simpatic: un bax de seminte de floarea-soarelui. Un bax. Da, imi place sa rontai :))
p.p.s Ma mai asteapta un cadou la posta….

24 responses »

  1. Wow.. frumos. Mă bucur pentru tine! Nu știu cum, dar e ceva în felul în care scrii..în felul în carea ai scris.. ceva ce mă face parcă să simt acea stare … să îmi imaginez pe o persoană țopăind de bucurie într-un mall.

    Sărbători fericite alături de N și de Veverițu (sau veveritzu?)

    Apreciază

    • Multumesc tare mult, Radu😀 Si ma bucur ca ti-am transmis starea respectiva, e minunata. Pentru o scurta perioada, nu m-a mai deranjat aglomeratia din mall specifica perioadei.

      Nu are importanta cum se scrie, momentan am renuntat la diacritice si am scris cu tz sa se inteleaga pronuntia🙂 Probabil revin la ele curand, mi-am reinstalat ms office😛

      Apreciază

  2. O luna cu de toate, cu bune, cu rele, cu multe cadouri, sentimente si emotii, o luna la granita dintre copilarie si maturizare. Veveritzu e tare dragalas, cred ca toti cei care ti-au trecut pragul casutei virtuale s-au bucurat sa-l vada si l-au indragit instantaneu. E tare vesel si simpaticut.😀
    Iti doresc sa te bucuri in continuare de surprizele frumoase ale…vietii. Sarbatori fericite!🙂

    Apreciază

    • Da, Nice, ai sintetizat tare bine… O luna cu de toate. Hihi, am incercat sa ii suprind ,,esenta” si in poze, evident ca e mai dragalas 3D :)) E pufos. Ma bucur ca il gasiti si voi simpaticut, mi-e tare drag!

      Apreciază

  3. Iulia, ma bucur foarte tare pentru tine. Te felicit pentru toate realizarile ce le-ai avut anul trecut si pentru intreaga munca depusa in cadrul proiectului 21art. Esti o persoana deosebita si unul dintre motoarele puternice care vor impinge 21art pe drumul lung in care acesta va ridica multi artisti.
    Multumesc pentru tot sprijinul tau!

    Apreciază

    • Alex, iti multumesc pentru gandurile bune. Eu sunt doar recunoscatoare ca v-am intalnit, pe voi toti, si sper sa imi (re)gasesc cat mai curand energia necesara pentru a-mi relua activitatile😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

