Sfârşit de septembrie

Standard

*Plec la ţară, până duminică.
Cela şi Larisa îşi sărbătoresc zilele de naştere, deci vreau să fiu prezentă acolo. Le-am pregătit mici cadouri, mi-am făcut bagajele, am pregătit aparatul de fotografiat, abia aştept să plec. Mă relaxez acolo câteva zile înainte de începerea anului universitar.

*Ieri am redescoperit biblioteca, am petrecut cam o oră printre rafturile literaturii universale, mă voi delecta cu lectura în următoarele săptămâni.

*Zilele trecute, mi-am descoperit pictorul preferat: Steve Hanks. Am scris aici câte ceva despre el şi operele lui, mult prea puţin însă. Pe viitor, cel puţin una dintre picturile lui va ocupa un loc de cinste la mine acasă.

*Vara viitoare, în iulie-august, voi fi în Croaţia: Plitvice. Pentru că asta îmi doresc!

38 responses »

  1. Weekend frumos, Iulia! Cum Plitvice, renunti tu la Roma? 😀 😛 Tinutul lacurilor si cascadelor e detinatia favorita de vacanta pentru multi romani… Si eu visez demult la el. Cine stie daca se va materializa vreodata visul asta.

    Apreciază

    • Hihi, Nice, nu crezi ca Roma m-a avut cam… prea mult timp ? :)) Oricum, prefer sa vad locuri noi, decat sa revin la aceleasi an de an (desi are si asta un farmec aparte, descoperi mereu cate ceva nou sau regasesti amintiri placute).

      Eu zic sa faci cumva sa se materializeze!! 😀 Merita. Mai ales ca nu iesi cu mult mai scump decat o mini vacanta pe litoralul nostru 😛

      Apreciază

  2. Pingback: Am revenit cu…Hadise « Marin Toma's Blog

  3. Pingback: Să călătorim...cu gândul :) | Rontziki

Lasă un răspuns

