Nunta

Standard

Am evadat la bunici în ultimele zile… Nu am mai făcut asta de ceva timp, nu mai mult de o zi, iar nunta a fost un pretext bun.
Sâmbătă seara am mâncat tocăniţă de pui, cu mămăligă. Of, ce dor mi-a fost! Deşi mai face şi mama din când în când (rar adică), acolo parcă e mai bună – şi nu pentru că bunica ar fi o bucătăreasă pricepută şi ne-ar şti gusturile şi preferinţele culinare, ci pentru că, pe lângă asta, poţi respira aer curat în timp ce mănânci. Şi pentru că am copilărit şi am crescut cu gustul tocăniţelor făcute de ea.

Tot sâmbătă i-am făcut o vizită viitoarei mirese. Nu era stresată, era doar aeriană şi obosită. Şi mai ţipa la fratele ei, nimic neobişnuit :))
Duminică a avut loc mult aşteptata nuntă. M-au cuprins emoţiile abia când mi-am văzut zăpăcita îmbrăcată în superba rochie de mireasă… Cred că atunci au cuprins-o şi pe ea emoţiile şi îngrijorările. A fost ca o prinţesă, rochia frumoasă, coşuleţ drăguţ la braţ, mănuşi elegante, nici prea lungi nici prea scurte, trandafiri albi în mână, părul buclat… Mi s-a fixat un zâmbet tâmp pe faţă care şi-a atins apogeul în timpul Dansului Mirilor, primul dans al nunţii. Au dansat frumos printre balonaşe de săpun. De vis!!!

Am avut emoţii nu pentru că ar fi fost ceva surpriză nunta lor sau pentru că ar fi un pas imens, semnificativ, unic etc. Am avut emoţii pentru Cela, fata alături de care am copilărit. Ne-am uitat una la cealaltă şi ne-am dat seama că am crescut şi suntem încă prietene. Din scutece până la nunta uneia dintre noi.
Pe autocar, venind înapoi spre satul bunicilor, vorbeam cu fratele ei şi cu încă un prieten din copilărie şi încercam să conştientizăm mai activ că nu am fost la o nuntă, ci la nunta ei, la nunta lor, căci şi pe Mihai îl ştim de când… de când ne ştim pe noi. Şi da, fratele miresei s-a făcut muci, nu la nuntă, ci pe autocar. Mi-am dat seama în momentul în care nu am mai înţeles în ce limbă vorbeşte :)) Pentru a-i cita pe toţi generoşii care i-au oferit alcool: ,,Copile, bea că doar azi se mărită soră-ta!”.

În următoarea zi, ieri adică, m-am trezit cu o durere teribilă de cap (nu, nu am consumat alcool), fapt pentru care am dormitat şi vegetat aproape toată ziua. Mi-a plăcut să mă cuibăresc în patul bunicii, să mă fac ghemotoc şi să îmi aud bunicii prin somn, cum vorbesc amândoi pe-afară… Parcă nici durerea de cap nu mai e chiar atât de gravă acolo.

Trezirea mi-a făcut-o Delu (fratele miresei), pe la 6 după-masa, căci trebuia să mă prezint la after party :)) De data aceasta, la ei acasă, doar printre prieteni şi rude apropiate… Mereu m-am simţit ca acasă, acolo la ei. Poate pentru că m-au primit mereu cu braţele deschise şi părinţii lor. Nenea Marcel m-a prins de nas, ca de obicei, iar tanti Maria mi-a şuşotit misterios că au vin de casă, în cămară. Şi da, aseară am băut vin, doar vreo două pahare. Sunt mândră de asta doar pentru că am fost singurul invitat servit cu vin de casă. Am avut pile, cum s-ar spune :)) Aseară au fost relaxaţi şi mirii, au scăpat de stres, griji şi emoţii. E un fel de paradox, căci la propria nuntă, mirii nu se simt mai niciodată bine cu adevărat, în întregime.

Azi m-am trezit la 5:30. Bunicul m-a pus pe autobuz, cu tot cu bagaje, aşa somnoroasă cum eram😀 Era linişte în sat, dimineaţa. Acolo e linişte mereu…

P.S. Nu mai port tocuri la astfel de evenimente.
P.P.S. (pt Lusio): Nu mi-ai adus la cunoştinţă faptul că The Tudors nu duce lipsă de scene erotice. Am vizionat primul episod alături de verişoara mea de 11 ani. I-am pus mâna pe ochi des :))

16 responses »

  1. Hai ma ca Tudors e cam pistol cu apa.. comparativ, stai sa vezi Spartacus😆

    Pai dar ti-am mentionat ceva gen cum ca regele ar fi pasional😆 La ce te asteptai ? La dat o floare si atat ?😆

    Dar imi place asta cu mana pe ochi des =)) Deja parca vad faza😆

    Si-un PS de la mine: Te invidiez ca poti sa-l vezi fara sa stii ce tooooot urmeaza😀 Eu deja stiu😦

    Apreciază

    • De Spartacus stiam si comparativ, da, o fi o nimica toata :)) Dar fazele sunt oricum destul de explicite (peste medie vreau sa spun) sau le-am ,,simtit” eu mai acut avand un copil langa :))
      Replica verisoarei mele, in timp ce ii tineam (iar!) mana pe ochi: ,,Oricum, si mami se mai uita la filme si in ultimul timp a uitat sa imi zica sa ma uit in alta parte cand sunt din astea” :))

      Chiar habarnista nu sunt, mai stiu nitica istorie… Insa nu imi dau seama dinainte ce se va intampla (decat unele faze, gen ca se rupe de biserica si papa, ca sa poata divorta de Catherine, si o ia pe Anne Boleyn, care parca nici ea nu ii face baiat… nu mai stiu exact, si e decapitata la un moment dat..?) :)) Dar oricum, asta nu ia savoarea filmului, caci un film e un mod si o perspectiva unica asupra istoriei si difera de la regizor la regizor, conteaza actorii foarte mult si altele😀🙂

      Apreciază

      • Nu invatati copilasii la prostii😆

        Pai da ce credeai Iulia ? Ca-ti recomand telenovele ? :)))

        Chiar vrei sa raspund unde ai pus „?” ?😆

        Cat despre actori, imi place mult ce-au ales.. Au reusit sa faca ce cred ca si-au dorit, anume: ATRACTIV

        Daca vedeam niste grasi barbosi si libidinosi ca prin pozele de pe Wikipedia.. evitam cam sigur serialul😆 Si nici nu mai vedeam atatea fete zicand ca Meyers e super king😆

        Apreciază

        • Acum, sa fiu sincera, Meyers mi se pare destul de creepy, nu stiu de ce. Buzele si ochii or fi de vina. Ceea ce e foarte ok, regii din perioada respectiva erau oricum mai ciudatei asa…
          Conteaza, da, sa fie si actorii placuti din punct de vedere vizual/estetic, sau macar o parte din ei😀😛

          Apreciază

    • De ce zici asta ? Mie la Tudors mi se pare ca s-au tinut si de istorie.. poate nu foarte mult (mai ales prin faptul ca au pus actori tineri si atragatori, fatza de ce-a fost in realitate), dar la unele s-a tinut.

      Apreciază

    • Fratele tau cati ani are ?🙂 The Tudors nu cred ca e la fel de erotico-imoral precum Spartacus, dar nah :))
      Foarte putine filme respecta firul istoric fara abatere… caci trebuie sa se vanda, sa fie comercial si accesibil, iar istoria nu ofera mereu asta. Oricum, eu ma bucur ca se fac si daca urmaresc firul istoric in mare, cronologia si faptele obiective, eu sunt multumita… mai invata si poporul cate ceva, chiar daca indirect…

      Apreciază

  2. Și eu am văzut zilele trecute primul episod din The Tudors – ce credeai, Colorblissuco ? Dacă nu puneau și scene de-alea, nu mai era ”interesant”.😛
    Îmi place tare mult cum ai descris tu nunta și timpul petrecut la sat, parcă eram și eu acolo, parcă! Apropo, mireasa, dacă zici că ați crescut împreună, e de aceeași vârstă cu tine ? Nu e cam tânără pentru măritiș, totuși ?🙂

    Apreciază

    • Hihi, da, nu doar ca nu mai era interesant, dar ocoleau adevarul istoric :))😀

      Miresuca e cu vreo 2-3 luni mai mare decat mine, implineste 21 de ani acum in septembrie. Si da, si mie mi se pare cam devreme pentru maritis. Ei sunt de 3 ani impreuna si oricum pareau a ramane impreuna… Ca se casatoreau acum sau peste 5 ani, cred ca era tot una. Dar mi se pare ca au fost ,,incurajati” din exterior, sa zicem, si cum lor le era indiferent daca e acum sau anul viitor… se pare ca au ales sa fie acum..

      Apreciază

  3. Auzi.. eu ma tot gandeam la filmele astea istorice si la o faza.. mai ales ca in GoT e si cu ceva bordel..

    Bai frate.. cum de si-o tot trag alea si nu fac „cirezi” de copilasi ?😆 Ca prin vremuri medievale, zic eu, nu existau prezervative😆

    Ai vreo explicatie plauzibila sau si pt tine e un mister ?😆

    Apreciază

    • Sa stii ca si eu m-am intrebat, si se pare ca ,,prezervativul” cu denumirea lui actuala, exista de prin sec. 18 (stii tu, initial din intestine de animal, apoi a aparut cauciucul si…). Dar cica si egiptenii isi ,,ornau” podoabele, dar nu stiu cu ce si nu stiu cat de eficient era :))

      Sa stii ca oricat de nestiutori avem noi impresia ca erau oamenii mai de mult, nu era chiar asa, aveau unele cunostinte (mai vagi si inexacte) vizavi de corpul uman😛 Mai exista varianta spalaturilor vaginale cu diverse substante chimice (si toxiceeee) – de aici si tot felu’ de infectii…
      Si Lusio, cred ca faceau si copilasi… nu chiar cirezi, dar oricum…😛

      Apreciază

    • Hihi, tocmai am deschis un fisier word pentru leapsa😛
      In general, adica zi de zi, nu port pantofi cu toc, insa am tot facut exceptie la evenimente mai importante sa zicem. Nu port tocuri… pentru ca fiind destul de inalta, nu simt ca am nevoie de un plus :)) Apoi, am un picior mai plat (talpa), si simt mai acut chinul provocat de tocuri…

      Nu stiu, mi se par un chin la care femeile isi supun organismul, fara nici un rost. Da, ok, arata bine, dar se poate si fara. Mai ales ca in talpa sunt foarte multe puncte sensibile conectate la intregul organism, chinuind piciorul ne facem rau in general..

      Dar ca sa raspund scurt :)) Imi plac pantofii cu toc, arata frumos (unii), insa nu ii port🙂

      Apreciază

        • Și eu sunt înaltă, Colorblissuco, dar mai înaltă ca mine nu cred că ești. Și eu port tocuri de-a naibii ca să fiu și mai înaltă!!! Numai așa îmi găsesc iubiți … :))))))))))))))) Glumesc. Dar cam 30% din timp, port, indiferent că e toc mic sau mai mare.

          Apreciază

          • Hihi, Misce, esti o simpatica :)) Am 1.73, aproximativ, pentru mine e suficient :)) Atat timp cat te simti confortabil cu ele, tocurile, e in regula. Asta e cel mai important, sa te simti in largul tau🙂

            Apreciază

Lasă un răspuns

