Toate drumurile duc la Roma…

Standard

Azi a fost poate pentru prima datǎ când m-am gândit serios sǎ las blogul în aer pentru o perioadǎ nedeterminatǎ de timp. Nu e vorba în mod special de blog, ci de… toate, de tot. De prea mult timp nu reuşesc sǎ îmi fac ordine în gânduri şi în prioritǎţi.
Probabil doar am nevoie de o pauzǎ, una lungǎ. Vacanţa a venit, aşadar, la fix, cǎci mâine searǎ (azi, luni) plec spre Roma. Voi lipsi… nu ştiu cât. Douǎ-trei sǎptǎmâni, poate mai mult, poate mai puţin, chiar nu am idee, mǎ voi întoarce când va fi momentul.
Deşi iniţial am vrut sǎ programez nişte articole, am renunţat azi chiar şi la maratonul muzical. Mǎ voi opri, peste câteva sǎptǎmâni, la ziua 22 – e un numǎr oarecum special pentru mine, iar la tema zilei în sine, pe lângǎ melodia care e deja aleasǎ, voi cugeta pe strǎzile înguste, pietonale ale Romei. E o temǎ frumoasǎ şi optimistǎ, promit.
Intre timp, pânǎ la reîntoarcere, sper sǎ gǎsesc, sǎ regǎsesc în interiorul meu oaza aceea de linişte şi bucurie care m-a ajutat de-a lungul anilor. Nu îmi place de mine, cea de azi şi nu am de gând sǎ mǎ complac în propriile-mi neputinţe.
Aş vrea sǎ fiu mai puternicǎ. Aş vrea sǎ nu mǎ simt rǎu.

Va fi o varǎ frumoasǎ, un an frumos, pentru cǎ aşa vreau eu şi pot fi încǎpǎţânatǎ şi când e absolut necesar sǎ fiu, nu doar când îi scot din sǎrite pe ceilalţi cu asta. Acum… mǎ încearcǎ unele emoţii, ca înainte de o mare excursie, şi unele nostalgii, încercând sǎ reconstruiesc cu ochiul minţii strǎzile, aleile, clǎdirile, istoria marelui oraş. La Fontana di Trevi mi-am pus o dorinţǎ. Sper sǎ o gǎsesc acolo în urmǎtoarea sǎptǎmânǎ..
Voi reveni cu fotografii şi emoţii şi, sper eu, linişte şi entuziasm în suflet!
Zile de varǎ senine şi frumoase vǎ doresc tuturor!!

18 responses »

    • Nu sunt sigura daca am prins corect sensul afirmatiei tale :))
      Stiu despre italieni ca privesc intr-un mod critic femeile prea… sexy, sa zicem, imbracate provocator. Acestora li se pune mai rapid eticheta de femei usoare. La asta te referi ?

      Apreciază

  1. Ooo, ce frumos, Roma … 🙂 Să petreci cât mai frumos, Colorblissuco! Mă alătur ție în mișcarea ”să avem o vară formidabilă” :))) Te pup, ai grijă de tine, nu uita de noi :*

    Apreciază

    • O vara formidabila sa fie, Misce!!!!! 😀 Nu am uitat de voi, am avut internet acolo, am mai citit fugar ce ati mai facut(scris), insa foarte pe fuga. Am plecat cu premisa ,,fara net, fara telefon” si am vrut sa ma tin de asta 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

