Day 21: A song from your childhood

Standard

Incursiune în sertarul muzical al copilǎriei.😀
Omit trupele româneşti în vogǎ atunci (îmi plǎcea Genius parcǎ), şi mǎ concentrez pe unele melodii care au şi o oarecare semnificaţie pentru mine.

1. Fur elise sau cutiuţa muzicalǎ. E poate cea mai familiarǎ melodie din muzica clasicǎ, pur şi simplu adoram modul armonios în care se îmbinau sunetele. Iar micuţa balerinǎ nu dǎdea greş niciodatǎ. Mama încǎ pǎstreazǎ cutiuţa…

2. Gheorghe Gheorghiu – Aveai doar 16 ani. A fost prima mea casetǎ cu muzicǎ, nu ştiu de ce tocmai acest interpret, cert este cǎ îmi plǎceau multe cântece ale lui (e albumul cu Unde dragoste nu e, nimic nu e…). Dintre toate, îmi plǎcea acest cântec însǎ. Poate vocile de copii, de la final, m-au cucerit.

3. Peter Andre – mysterious girl. Nu ştiam eu prea multe, dar ştiam cǎ individu’ aratǎ bine, dupǎ unele standarde :)) Melodia o ascult şi acum, cu plǎcere. E una dintre acele cântece eterne ale verii.

4. Cam în aceeaşi perioadǎ, Aqua – Barbie girl. Mǎ prosteam singurǎ, prin casǎ, pe melodia asta. Ţopǎiam şi imitam vreo pǎpuşǎ Barbie imaginarǎ.

5. Din seria ,,Suzana, mi-ai furat banana”, în inocenţa noastrǎ de copii, şi Vank fǎceau referire tot la ceva prǎjiturǎ cu jeleu, gǎtitǎ frumos în bucǎtǎrie.

6. I’ll be missing you. Urmǎream fascinatǎ videoclipul piesei, pe vremea când canalele tv de muzicǎ îşi luau în serios titulatura şi chiar difuzau muzicǎ.

7. Cred cǎ eram niţel mai mǎrişoarǎ când ascultam El Negro – Mi-e dor de tine. Nu îmi amintesc exact. Imi place şi acum😀

8. Si ultimele, dar în nici un caz cele din urmǎ…….😀

5 responses »

    • Alta nu stiam nici eu de la el :)) Dar daca dai un search pe youtube, se mai gasesc si altele (mai recente)… Am ascultat acum doua-trei, dar nu se ridica la nivelul celeilalte😛

      Apreciază

  1. Faina aia a lu`El Negro (imi place El Negro.. in special la piesa Ploaia care-i DIVINA)

    Aia cu Barbie mi se parea si mie draguta.. dar acum o vad prin prisma replicilor lui Spike:

    „Nu esti ultimul, nici primul care sa si’o ia pe spate
    De la bani, de la tovarasi sau PRINTESE BOSUMFLATE”

    „N-am sa permit nici unei strambe de PRINTESE jegoasa
    Sa-ncerce sa-mi ia limba-n gura ca sa ma trezeasca”

    Apreciază

    • Intai, La Multi Ani iti urez inca o data😛
      ,,Ploaia” imi place si mie mult, de fapt, imi place muzica lor in general. Am impresia ca nu foarte multe trupe romanesti abordeaza stilul lor…
      Hehe, da… zice Spike ceva acolo. Wow, Lusio, nu iti plac printesele bosumflate? :)) Adevarul e ca nu imi dau seama foarte foarte exact care sunt limitele acestei categorii de femei. Si eu mai fac botic, dar nu celebruuul botic :))😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

