11 ore!

Standard

Sunt mândrǎ de mine. Am dormit 11 ore lungi şi late, începând cu miezul nopţii trecute, pânǎ acum o orǎ. Şi heeeeei, aş mai fi dormit (ultimele douǎ ore au fost forţate), dacǎ nu începeau sǎ sape în beton din nou, dacǎ vecinii de lângǎ nu dǎdeau gǎuri în pereţi, dacǎ cei de sus nu ar fi bǎtut ca disperaţii în lemn şi dacǎ douǎ bǎbuţe din blocul vecin (aceleaşi de toatǎ sǎptǎmâna!!) nu ar fi ieşit la bârfe, aici, între blocuri. Mǎ scârţâie pe creier vocea uneia dintre ele.
Trecând peste astea… am dormit muuuuult şi bine. Acum sunt în întârziere din cauza asta, dar nu mai conteazǎ. Aveam nevoie de somn, ţinând cont de programul la care m-am pretat în ultima perioadǎ.
Azi… iau Clujul la picior ! Vǎ pup !

15 responses »

    • 10 ore e prea mult. 11 ore e acceptabil :)) Glumesc.
      Si nu crezi ca am meritat sa lenevesc ? 😛 Dupa doi ani de 5 ore/noapte si ultima saptamana de 3 ore/noapte de somn, corelate cu examene, invatat, caluti, job… merit si eu niste SOMN serios :))

      Apreciază

  1. 11 ore? Bun asa… 😀 Pot sa incerc sa dobor acest record? 😀 Ai terminat sesiunea? 🙂
    Clujul e mai micut asa, merge sa-l iei la picior, eu insa nu intentionez sa fac asta cu betoanele Bucurestiului. Mai ales prin centru e atat de cald…

    Apreciază

    • Da, Nice, chiar iti recomand sa incerci :)) Am terminaaaat! Atat de mult ma bucur, ma simt mai relaxata oarecum, desi inca mai am starea de agitatie, insa imi trece treptat. Inca nu am primit nici un rezultat insa…

      Comparativ cu Bucuresti, da, e micut Clujul, dar trebuie sa iti spun ca si pentru el e nevoie de antrenament. Am obosit unpicut ieri :)) La voi acolo, mi se pare ca e si mai cald decat aici, noi mai avem un deal, o umbra, ceva :))

      Apreciază

Lasă un răspuns

