Day 17: A song that is a guilty pleasure

Standard

Mâine am ultimul examen din actuala sesiune, tocmai am terminat de redactat proiectul. Evident, mai am de învǎţat niţel, dar sunt tare bine-dispusǎ, din ceva motive dubioase! Aşadar, îmi permit sǎ mǎ plimb pe internet.
Azi, mici plǎceri vinovate :))

Rammstein ascultam prin generalǎ, sunt mândra posesoare a trei albume originale – a se înţelege cǎ îmi plǎcea trupa în mod special. Incredibil, hahah!! :)) Intre timp, au devenit o micǎ plǎcere ,,vinovatǎ”. Am şi eu viciile mele.
E chiar sadica melodia asta :))

Hamsterii nu îmi plac, ţin sǎ menţionez. E stupidǎ tare melodia. Dar îmi place

Şi ultimaaaa…. Antipaticul ǎsta:

11 responses »

      • nu ma deprima pentru ca, chiar si numai in imaginatie, mi se pare mult mai groaznica „viata” fetitei … si nu-mi ramane decat sa ma consider foarte norocos ca (macar de asa ceva) am scapat. altfel: din nastere nu vad bine … da’ chiar daca am avut ghinionul asta, parca tot am mai mult de la un rasarit/apus de soare decat cineva care s-a nascut orb. life doesn’t suck per se, it’s us who make it suck …

        Apreciază

        • Da… asa-i, e groaznica situatia ei, tocmai d-aia m-am si intristat auzind (citind) versurile.
          Si cum adica nu vezi bine ? Nu a fost o problema pe care sa o poti corecta ? Eu am doar miopie… si uneori ma frustreaza asta, doar uneori. Nici nu imi pot imagina cum ar fi o viata in intuneric deplin…

          Apreciază

          • alte vremuri atunci … iar acum nu ma risc eu: mai bine chior decat orb … si nici nu mai conteaza atat de mult (prefer alt fel de cunoastere a ceea ce ma inconjoara, nu cea vizuala).

            Apreciază

Lasă un răspuns

