Day 15: A song that makes you feel guilty

Standard

Am sǎrit peste o zi, însǎ o voi recupera.

Da, uneori muzica ne provoacǎ şi sentimente de vinovǎţie. Probabil ne aminteşte de ceva sau de cineva… Poate avem regrete, poate am greşit sau poate pur şi simplu ne pare rǎu cǎ nu am putut fi mai mult…
Aş fi ales alte melodii, care îmi stârnesc cu adevǎrat acest sentiment, uneori,… dar ele nu sunt publice, nu sunt cunoscute şi poate nu vor fi niciodatǎ. Poate vor rǎmâne mereu doar cd-urile mele, lǎsate undeva lângǎ chitarǎ.

Existǎ totuşi cel puţin douǎ cântece cunoscute pe care le asociez mai mereu acestui sentiment…

3 responses »

    • imi place si mie foarte mult melodia… insa am evitat mult timp sa o ascult. E frumoasa… pana si vocea si modul in care o interpreteaza solistul se muleaza perfect pe versuri…
      Da, oamenii se mai schimba… Unii… si doar in anumite privinte..
      Tu asociezi melodia cu vreaun baiat ,,rau” ?😛 (,,dar…ador baietii nice”)😛

      Apreciază

Lasă un răspuns

