Day 11: A song that makes you fall asleep

Standard

Dat fiind faptul cǎ momentan visez la somn, cred cǎ e cel mai potrivit moment pentru astfel de melodii, care nu doar cǎ predispun la somn, dar pe care îmi şi face plǎcere sǎ dorm. Eu le ascult mai târziu, mâine am examen, deci nu voi dormi acum, însǎ tânjesc dupǎ libertatea unei astfel de stǎri. Nu e vorba cǎ vreau neapǎrat sǎ dorm, dar aş vrea ca, în caz cǎ mi-e somn, sǎ mǎ pot cuibǎri în pat, cu un astfel de cântec şi sǎ visez… la cai verzi pe pereţi.

Mǎ întorc la ale mele procesǎri descendente, interferenţe proactive şi retroactive, mecanisme ale inhibiţiei laterale, sisteme mnezice, scheme cognitive ş.a.


6 responses »

    • Mie mi s-a parut relaxant mixul. Dar nu prea gasesti asa ceva pe youtube in varianta lor ,,originala”. Al treilea clip pe care l-am pus eu e tot un fel de mix-compromis, caci nu am gasit melodia in sine: ,,Edo”. Oricum, e relaxant clipul ales de tine😛

      Apreciază

        • hihi, am net limitat momentan (la stick adica). Imi ia ceva timp doar sa las comentarii, sa accesez site-uri, nici nu ma gandesc sa incerc un download :)) Ieri, a durat o jumatate de ora sa obtin codul unui clip youtube :)) Nu m-am impacientat, ca aveam alta activitate intre timp, dar oricum, e un test pentru nervi.
          Sper sa nu uit, pe cand imi revine internetul bun😛

          p.s Acum ca as avea chef de filme, nu am acces la asa ceva :))

          Apreciază

Lasă un răspuns

