Day 08: A song from your favorite album

Standard

Am observat cǎ mereu pun muzicǎ seara, aici, pe blog. La mine ,,Day …X…” înseamnǎ searǎ, of. Mâine vor fi sunete matinale, într-adevǎr. Promit.
Nu am prea multe albume preferate, cǎci îmi place sǎ ascult muzicǎ de ici, de colo, de dincolo, fǎrǎ sǎ mǎ axez prea mult doar pe un artist, doar pe un album. De multe ori, îmi place o singurǎ melodie a unei formaţii muzicale.
Am ascultat mult, însǎ, şi mi-a plǎcut The Division Bell, semnat Pink Floyd… Mǎ linişteşte muzica lor. Eram prin clasa a cincea, cred, când ascultam la casetofon muzica lor şi mi-a rǎmas intipǎritǎ în minte imaginea/coperta albumului (a casetei, atunci).


17 responses »

  1. Ești incredibilă, Colorblissuco. EXACT, dar EXACT așa sunt și eu. Nu am un album preferat pentru că nu toate melodiile îmi plac la fel de mult de pe unele albume, consider că există melodiile ”forte” și cele mai slabe oleacă. Și TOTUȘI, când am citit titlul în mail, gândul meu fix la The Division Bell m-au dus … și tu ai pus fix melodiile mele preferate de pe acest album.

    Apreciază

    • 😀
      Cam asa e, Misce, cred ca sunt foarte rare albumele a caror melodii sa fie chiar toate aproape de sufletul tau, inclusiv artistii au pieselor lor preferate de pe propriul album…
      Dar cel mai tare ma bucura ca ai gasit aici exact ce ,,asteptai” :D:D:D:D Imi plac tare mult melodiile lor, iar cele trei in mod special, le-am ascultat de atat de multe ori, si inca imi plac mult!!

      Apreciază

        • Nu ești prea pretențioasă, Colorblissuco, așa sunt și eu. Oh, wait … dar poate sunt și eu pretențioasă. :)))😛 Adevărul e, Lusio, că nu știu ce face un album să fie bun. Eu știu ce face un artist să fie bun și asta îmi e cam de-ajuns.🙂 Doar că nu mă număr printre cei care apreciază albumele. Atât.

          Apreciază

            • Urat din partea ta:mrgreen:

              De asta se mai si pierd unii artisti BUNI.. ca romanasii nu cumpara albume, chiar daca le place un/o artist/artista.

              Eu am ceva albume cumparate, chiar daca pot face fix ca tine, DAR DIN RESPECT pentru munca omului, cumpar si acel album, incurajandu-l sa mai scoata si altele.

              Apreciază

            • + ca de pe CD se aude mai BINE mereu + ca SI RAMAN CU CEVA (palpabil).. adica nu arunc banii in vant si atat.

              Apreciază

            • Nu cred că e urât din partea mea. Îl download-ez, îl ascult și-l recomand, adică-i fac reclamă ( pe gratis ). Nu îmi permit să cumpăr mereu albume. Dacă aș avea bani, aș cumpăra, dar n-am. Și ce am prefer să cheltuiesc pe lucruri necesare existenței mele sau pe lucruri care-mi plac / de care am nevoie.🙂

              Apreciază

            • Hihi, si eu downloadez muzica in mod fraudulos… :”> Albume am cumparat putine, eu personal, in ultimii ani, insa, ce-i drept, le-am primit ca si cadou din partea cunoscutilor, la diverse ocazii, pe cele care imi placeau deja.
              Eu zic ca internetul ne ofera ocazia sa putem decide in cunostinta de cauza daca vrem sa dam banii pe album, ori ba😛

              Apreciază

            • Pai nici eu n-am multe😆 Dar ce mi-a placut in mod deosebit, am cumparat!

              I-oi face tu reclama.. dar bani pt produs alt album gen, nu au😆

              Stii cum e prin SUA unde se cumpara GRAMEZI de albume ? Multi downloadeaza mai intai, IAR DUPA, DACA LE PLACE CE AUD, se duc si la magazin sa cumpere albumul.

              „Eu zic ca internetul ne ofera ocazia sa putem decide in cunostinta de cauza daca vrem sa dam banii pe album, ori ba ” – Agree Colorbliss, DAR nu prea e frumos cand DOAR downloadezi si atat.

              Totusi eu nu zic sa cumperi mai tot, ci doar ceva ce-ti place in mod deosebit, SAU daca esti FAN al unei trupe gen.

              Apreciază

            • Sun fan, Lusio, dar unele albume poate nici nu le găsesc la noi.🙂 Spre exemplu. Că albume românești nu cumpăr, nu prea mă omor după muzica românească. Când o să am serviciu și o să câștig bani, o să-mi permit să-mi cumpăr de plăcere câte un album al vreunei trupe care-mi place. Nu condamn oamenii care fac asta, dimpotrivă, așa e corect !! Doar că momentan, nu pot să fac asta.

              Apreciază

  2. „Nu am prea multe albume preferate, cǎci îmi place sǎ ascult muzicǎ de ici, de colo, de dincolo, fǎrǎ sǎ mǎ axez prea mult doar pe un artist, doar pe un album. De multe ori, îmi place o singurǎ melodie a unei formaţii muzicale.” Subscriu, nici eu nu am un album preferat, nici macar o trupa sau un artist favorit…ca tot ma intrebai tu pe alt articol daca imi place DJ Project..😀 Nu, imi plac doar anumite melodii, in special cele devenite hituri, cele mai cunoscute de la diversi cantareti sau formatii.🙂

    Apreciază

    • Hihi, Nice, nici eu nu am un artist sau o trupa preferata, si va urma si ziua aia…. :)) Ideea e ca imi plac mai multi, si ascult muzica in functie de cum ma simt sau de ce am nevoie in momentul respectiv. Cam asa selectam si eu muzica, cele mai cunoscute melodii ale lor, insa… m-am obisnuit sa mai caut ,,suplimentar”, de multe ori nu sunt promovate neaparat cele mai bune, ci cele considerate mai comerciale, cu ,,priza la public”…

      Apreciază

Lasă un răspuns

