Day 07: A song from a band you hate

Standard

Azi, ne amuzǎm. Ca sǎ fie clar, eu nu urǎsc pe nimeni, însǎ unii oameni îmi sunt antipatici la un moment dat. Uneori fǎrǎ vreo explicaţie plauzibilǎ şi raţionalǎ. La fel de adevǎrat e faptul cǎ sunt rari oamenii care îmi sunt pur şi simplu antipatici. Mulţi îmi sunt neutri, pe alţii îi gǎsesc simpatici. Situaţia se extinde şi în ceea ce priveşte cântǎreţii.
Azi, cântece aparţinând unor cântǎreţi pe care nu îi simpatizez. Cum am zis, azi ne amuzǎm, cǎci am cǎutat şi am sters de praf vreo douǎ melodii mai vechi, româneşti.

1. 3SE – Alǎturi de îngeri. Nu mi-au plǎcut indivizii, cu toatǎ chinuiala lor provocatǎ de amintiri, dar mi-au plǎcut câteva melodii ale lor. Iar ,,Alǎturi de îngeri’’ cred cǎ e cea mai bunǎ piesǎ semnatǎ 3SE…

2. O-Zone – Oriunde ai fi. Nu cu O-Zone am o problemǎ, doar cǎ nu îmi place faţa lui Dan Bǎlan, şi nu mǎ refer neapǎrat la trǎsǎturile strict fizice, ci la modul în care îşi gestioneazǎ muşchii feţei. Dincolo de asta, melodia e foarte sensibilǎ şi frumoasǎ. E partea lor mai serioasǎ, mai emoţionalǎ. Ţopǎielile le ştie toatǎ lumea, hihi 😀

3. Ke$ha – Your love is my drug. Pǎi… da.

Lasă un răspuns

