Day 06: A song that you wish you heard on the radio

Standard

Pentru cǎ tot suntem la capitolul radio, merg în continuare pe subiect. Şi pentru a nu crede cineva în mod eronat cǎ inventez regulile în timp ce merg, menţionez iar cǎ ideea celor treizeci de zile muzicale, e preluatǎ de aici.
Ce mi-aş dori sǎ aud la radio ? In primul rând, mi-aş dori sǎ fie mai multǎ muzicǎ, mai puţine reclame şi fraze neadecvate contextului. Dar, sunt convinsǎ, cǎ existǎ şi posturi de radio mai mult decât rezonabile.
Mi-ar plǎcea la radio….

Wasted – cǎci e liniştitoare, nu e stridentǎ, vorbeşte într-un mod simpatic despre dragoste.

Butterfly – cǎci mi-e dragǎ, îmi creeazǎ o senzaţie de detaşare, de vacanţǎ, de varǎ şi mǎ amuzǎ.

Rocksteady – pentru stil şi voce, un astfel de radio mi-aş dori sǎ gǎsesc, cu melodii relaxante, în acest stil (nu ştiu cum îi spune)

3 responses »

    • Asta e descoperirea anului!!!!😀🙂 Multumesc tare mult, imi place!!🙂 Au si muzica pentru ,,studying” – e ideal. Acum fac o pauza mica de la invatat si incerc mai multe. Multumesc tare mult inca o data😀

      Apreciază

      • Si mie mi s-a parut descoperirea anului!😛 Stiam ca iti va placea si ma bucur! Sper sa te incante la fel de mult ca si pe mine. Si spor la invatat!

        Apreciază

Lasă un răspuns

