Day 05: – A song that you hear often on the radio

Standard

Nu am mai ascultat radio de foarte mult timp, iar în perioada în care ascultam – era Lush fm (gǎsit pe winamp), un radio care nu se prea repeta, spre bucuria mea, cǎci am descoperit acolo multǎ muzicǎ frumoasǎ.
Totuşi, din ce am auzit recent, la radio (pe taxi şi la vecini), ar fi Dj Project – Mi-e dor de noi, o melodie care îmi place deocamdatǎ. Spun deocamdatǎ, cǎci astfel de melodii prezintǎ un risc ridicat de a ajunge insuportabile, când sunt difuzate în exces…

11 responses »

  1. Cred ca exista unele melodii de care nu ne plictisim niciodata. La fel cum exista si idei, mesaje sau oameni care vor ramane mereu in sufletul nostru…de care nu ne vom putea elibera niciodata.
    Melodia o ador. Iar in versuri ma regasesc perfect…

    Apreciază

    • Asa e, Nice, unele melodii, idei, unii oameni, raman mereu in sufletul nostru. E bine ca putem fi si constanti, oarecum😛
      Ma bucur ca iti place, imi faceam griji sa nu va deprim prea tare, mai ales dupa ziua precedenta, cu muzica trista. Daca am observat bine, iti place Dj Project tie ?

      Apreciază

        • Lusio, Regretele nu imi plac in mod special, in schimb, dintre cele mai noi, de la ei, imi place ,,Nu”.😛 Nu ma gandisem la aspectul asta, dar chiar… e printre putinele trupe romanesti ce abordeaza stilul cu pricina, in limba romanaaaa. Si chiar suna frumos, armonios.

          Apreciază

          • „Nu”, nu-mi place..

            .. nu-mi plac versurile din piesa aia.. + ca „nu” e negativist :))

            Cat despre restul.. da, suna frumos si armonios.

            Ei tot House canta nu ? :)) Sau mi se pare ?

            Daca canta House, uite ca se poate face si House frumos in lb. romana.

            Apreciază

            • Cred ca e un fel de Dance-House mai degraba, dance-club uneori, ceva de genu’🙂 E greu cu delimitarile…😛 Dar se poate, da. Si din cate am vazut pe youtube, strainilor le place mult si in romaneste, deci nu e obligatoriu sa cante in engleza pentru a se promova, vorba vine, peste hotare.

              Apreciază

  2. Da, e dragutica melodia si cred ca, Dj Project are un stil inconfundabil si foarte usor.Cateodta am impresia ca schimba doar versurile, linia melodica e aceeasi

    Apreciază

    • Si mie mi se pare ca liniile melodice sunt foarte asemanatoare, motiv pentru care, in timp, nu le mai retin exact titlurile pieselor. Dar ca stil, muzica si chiar versuri, sunt decenti. Imi place vocea Giuliei, la inceputul melodiei😀

      Apreciază

    • Mmm, nu cunosc fenomenul, caci mi-am gasit mereu posturi de radio mai ,,respectuoase” asa😀 Cred ca sunt si posturi de radio care respecta originalul, ce-i drept, probabil nu printre posturile ,,la moda”😛

      Apreciază

      • sa inceapa… piesa… I liked i liked Kiss fm…RAdio ZU… e naspa sa strici piesa, fiindca oricum stiu ce post de radio ascult( Bine eu nu ascult radio spre deloc, decat cand merg cu mijloacele de transport in comun)

        Apreciază

Lasă un răspuns

