Day 03: A song that makes you happy

Standard

E unul dintre motivele pentru care iubim muzica: ne poate schimba înspre mai bine starea de spirit. Ne poate face fericiţi, ne poate entuziasma, ne poate ridica moralul, ne poate amuza. Sunt multe cântece care mǎ predispun la fericire, azi am ales câteva care mǎ binedispun şi mǎ fac sǎ zâmbesc. Iar aici vǎ întreb şi pe voi – cǎci, poate, lǎrgesc colecţia de melodii vesele – ce cântec vǎ înveseleşte, vǎ aduce o razǎ de fericire, fie ea şi temporarǎ ?

Eu aleg Jason Mraz, la orice orǎ: ,,I’m yours” – cǎci e melodia prin care mi-a atras atenţia şi pe care am fredonat-o o bunǎ perioadǎ de timp. A! şi era alarma mea matinalǎ într-o perioadǎ. Mǎ trezeam atât de bine!

Apoi, ,,New soul”, un cântecel auzit pe fundalul unei reclame, într-o zi, care m-a binedispus instant. De fiecare datǎ când ascult asta, îmi place sǎ cred cǎ în fiecare zi, toţi oamenii au şansa sǎ aibǎ un ,,suflet nou” – un suflet curat.

Tot din ceva reclamǎ, ,,All star” – mai veche, dar simpaticǎ tare, îmi plac şi versurile…
You’ll never know if you don’t go
You’ll never shine if you don’t glow


Şi, în cele din urmǎ, Pack up – melodie ce a mai apǎrut pe blog, aici la mine, dar de care nu m-am plictisit încǎ. Vocea lui Lloyd Wade e binevenitǎ mereu! De data asta, live.

4 responses »

Lasă un răspuns

