Day 02: Your least favorite song

Standard

Asta ar însemna un fel de cântece preferate, dar care sunt mai codaşe. Un fel de ,,îmi place, dar….” ?
În mod categoric, o primǎ astfel de melodie e ,,One of us”. Din câteva motive simple: îmi place foarte mult linia melodicǎ, vocea, îmi trezeşte câteva amintiri, DAR nu voi putea lua niciodatǎ versurile prea în serios. Dacǎ aş fi un adevǎrat creştin, melodia ar fi frumoasǎ ca întreg. Dar aşa, îmi stârneşte un zâmbet înţelegǎtor.
Oricum, ideea e frumoasǎ. Chiar aşa, cum ar fi ca Dumnezeu sǎ mişune printre noi ? Sǎ circule pe troleibus şi sǎ nu-i cedeze nimeni locul, hihi :))

Apoi, vine Omul cu Sobolani (OCS) şi o melodie veche: ,,Cine e de vinǎ?”. Îmi place, o ascult cu plǎcere, e codaşǎ doar pentru cǎ uneori mǎ scârţâie pe urechi vocea solistului şi acordurile de chitarǎ oarecum ,,brutale”.

Iar ultima, cǎci e şi mai recent lansatǎ, parcǎ, e ,,Arde”, de la… Paraziţii. S-a clasat aşa rapid printre favorite cǎci mǎ binedispune. Pur şi simplu. Mǎ distreazǎ, îmi place negativul şi alternanţa vocilor de paraziţi şi a noului intrus. ,,Least favorite” pentru cǎ nu îmi transmite, ca versuri, mai nimic, nu mǎ identific cu ce spun ei acolo. Dar mǎ binedispune, ce sǎ fac?!

Mai multe info despre 30 Day Song Challenge, aici.

6 responses »

  1. arde e pentru aia care se drogheaza:)) cica noi astia cuminti nu intelegem piesa daca nu fumam un joint!!!:D

    ce e asa de neinteles? bratari=catuse
    Imbracati-ma in dungi = zeghe

    hahahha caterinca pe ei!

    Apreciază

  2. Da,da si mie imi trezeste ceva acolo, melodia asta one of us.O ascultam mult cand eram mai mica, si inca invatam engleza.Vorba aia, imi place da’ nu prea

    Apreciază

    • Coeur, eu nu o stiam cand eram mica😛 mi-a cantat-o un prieten la chitara pentru prima data in urma cu cativa ani si mi-a placut tare mult, melodia😀 Muzica e o metoda stimulativa pentru a invata o limba straina😛

      Apreciază

Lasă un răspuns

