Day 01: Your favourite song

Standard

Ziceam prin ianuarie, pe la sfârşitul celebrei liste, cǎ vreau ca blogul sǎ fie mai muzical. Aveam planuri mari atunci, însǎ nu am avut timpul necesar sǎ fac ce mi-am propus (cred cǎ va dura o viaţǎ sortarea dupǎ criteriul ce mi s-a nǎzǎrit), aşadar blogul s-a mulţumit în ultima lunǎ, cel puţin, cu vreo melodie uitatǎ pe el.
Daaaar, începând de azi, timp de o lunǎ, vreau sǎ îl fericesc !😀 Va fi înscris într-un maraton muzical, 30 de zile. Ideea e luatǎ de pe facebook : 30 Day Song Challenge, însǎ eu nu mǎ simt ,,acasǎ’’ acolo, deci mǎ voi manifesta aici. In primul rând, evident cǎ nu voi respecta regulile, cǎci mi-e imposibil sǎ aleg un singur cântec pentru fiecare zi. Deci mǎ voi întinde cât vreau euuuuu…! A, şi probabil voi schimba ordinea zilelor.
Am rǎscolit prin muzica veche, cd-uri pe care le ascultam, am redescoperit melodii dragi de care aproape uitasem, altele care mi-au trezit amintiri frumoase. Pe scurt, am fǎcut ordine în sertarul muzical.

Dar, ca sǎ nu mǎ lungesc exagerat de mult, azi: Your favourite song.
Am ales trei, cu greeeeu.



5 responses »

  1. Aha, aha, îmi plac mult de tot melodiile alese de tine, se numără printre melodiile preferate ale generației ”old” din sertarele mele de muzică. Am melodii preferate din fiecare categorie și parte, că zău, nu le pot diviza nicicum.😀

    Apreciază

    • Generatia ,,old” avea gusturi bune😀 Daaa, Misce, e teribil de greu sa le alegi pe the best of the best, hihi😀 Le-am ales pe cele trei caci am impresia ca imi vor placea la fel de mult si peste 50 de ani, desi am mai multe preferate. Oricum, ma voi distra luna asta, asa, in stil muzical😀

      Apreciază

  2. Si eu imi doresc un blog ceva mai muzical, doar ca nu intotdeauna am chef sa ascult muzica. Doar cand sunt indragostita si fericita o pot face. Iar asta se intampla extrem de rar…

    Apreciază

    • E chiar interesant… Nu cred sa mai stiu vreo persoana care asculta muzica doar cand e indragostita😀 Eu ascult muzica destul de des, caci am predispozitia spre asta, ma linisteste, ma energizeaza, ma emotioneaza. Nice, nu ti se intampla si ca muzica sa iti insufle o anumita stare (cum ar fi cea de fericire/indragostire) ?

      Apreciază

Lasă un răspuns

