Leapşǎ primǎvǎraticǎ…

Standard

Am primit de la Pato, cu ceva timp în urmǎ, o leapşǎ a zâmbetelor. Trebuia sǎ menţionez şase lucruri care mǎ fac sǎ zâmbesc. În general, sunt o întârziatǎ, deci era evident cǎ va trece puţin timp pânǎ voi scrie despre acele lucruri care mǎ fac sǎ zâmbesc. De data aceasta, vroiam sǎ am şi o stare emoţionalǎ adecvatǎ.
Sǎptǎmâna aceasta am participat la un experiment ce viza atitudinea femeilor faţǎ de testarea geneticǎ. Dupǎ o serie de întrebǎri specifice, mai toate chestionarele de acest tip, psihologice adicǎ, conţin şi o serie de întrebǎri care au ca scop, probabil, determinarea nivelului anxietǎţii generale, a unei posibile stǎri depresive, mai mereu prezente la oameni. Întrebǎri care presuspun cǎ în viaţa ta existǎ ceva neplǎcut, mereu activ, care te streseazǎ, etc. Ei bine, de data asta nu am fost capabilǎ sǎ rǎspund întrebǎrilor respective. Pur şi simplu nu mǎ puteam gândi la un eveniment recent despre care sǎ pot spune în ce mǎsurǎ mi-aş fi dorit sǎ nu se întâmple ş.a.
Şi mi-am dat seama, mm… trec printr-o perioadǎ bunǎ! Deci, ce mǎ face sǎ zâmbesc ? 🙂
1. Zâmbetul lui. Sau tentativele lui de a mǎ enerva, când face glume pe seama mea sau îmi rǎstǎlmǎceşte cuvintele intenţionat. Când e fericit !…
2. Copiii micuţi, de obicei mai mici de 3 ani. Nu ştiu de ce, îmi sunt dragi, îmi par inocenţi, pufoşi şi dragǎlaşi 😀
3. O plimbare în naturǎ, adierea vântului.
4. Ironiile subtile, nu rǎutǎcioase în sensul clasic al cuvântului, dar aşa, înţepǎtoare şi amicale.
5. Intâlnirea cu oameni dragi/simpatici mie.
6. O zi seninǎ sau o orǎ de furtunǎ..

Of, dar mǎ simt în formǎ azi! Tot de la Pato B., altǎ leapşǎ, care îmi aminteşte de un joc din copilǎrie, Flori, fete şi bǎieţi…
Dacǎ aş fi fost…..
…o lunǎ, aş fi fost Mai, cǎci natura atinge un apogeu al frumuseţii acum… pentru mine cel puţin.
…o zi a sǎptǎmânii, aş fi fost Joi, cǎci de-a lungul timpului cele mai dragi activitǎţi au avut loc în aceastǎ zi.
…o parte a zilei, aş fi fost Dimineaţa, cǎci am mai multǎ energie atunci…
…un animal marin, aş fi fost un Delfin, da, cǎci nu ştiu altele care sǎ îmi fie simpatice, aaaa şi pentru cǎ aş fi spaima rechinilor!
…un punct cardinal, aş fi fost Vestul… mereu alergând dupǎ soare.
…o personalitate istoricǎ, aş fi fost, of, greu, Rosalind Franklin – nu are implicaţii politico-istorice, ci doar… ştiinţifico-istorice.
…un astru, aş fi fost o Cometǎ..
…un lichid, aş fi fost Apa. Vital, vital.
…o piatrǎ preţioasǎ, aş fi fost Ametist, o ,,piatrǎ a spiritualitǎţii”
…o pasǎre, aş fi fost Flamingo (nu prea imi plac pǎsǎrile, dar coloraţia penelor e frumoasǎ în cazul phoenicopteriformelor)
…o plantǎ, aş fi fost un Tei, pentru efectul calmant şi liniştitor al sǎu..
…un fenomen meteo, aş fi fost o Furtunǎ
…un instrument muzical, aş fi fost o Harpǎ, instrumentul preferat al îngerilor…
…un sentiment, aş fi fost Entuziasm!!
…un sunet, aş fi fost Sunetul vântului printre frunzele copacilor.
…un element primordial al naturii, aş fi fost Aerul
…un cântec, aş fi fost Only time
…un film, aş fi fost Pay it forward.
…o carte, aş fi fost Cireşarii, hehe! 😀
…un personaj de ficţiune, aş fi fost Aragorn!!!
…un fel de mâncare, aş fi fost pizzaaaaa!!
…un gust, Dulce-acrişor.
…o aromă, aş fi fost Scorţişoara
…o culoare, aş fi fost un Verde-albǎstrui deschis
…un cuvânt, aş fi fost Speranţǎ
…o expresie a feţei, aş fi fost expresia liniştii interioare.
…o disciplină şcolară, aş fi fost Desen sau Arte Plastice, dar aş avea pretenţia sǎ fiu predatǎ într-un mod centrat pe elev, într-un mod spontan, libertin, dar serios.
…un personaj din desene animate, aş fi fost Wolverine!
…o formă, aş fi fost o Sferǎ.
…un număr, aş fi fost 8.

Voi ce-aţi fi fost?
Leapşa e la liber!! 😀

8 răspunsuri »

  1. Ca sa vezi ce chestie….si eu tot luna mai as fi vrut sa fiu….si tot delfin….mai sa fie….Si cu numarul 8 e o treaba, am impresia ca ma urmareste….stau la numarul 8….bloc 23 (doi la puterea trei e opt)….etaj 8…ap. 35….

    Iti plac ironiile subtile. Asta e de bine, de mâine dam drumul la ironii subtile 🙂

    Apreciază

    • Oh, Dragos, tu chiar esti inconjurat de 8 😛 Ai vazut filmul ,,23″ cu Jim Carrey ?
      Legat de numere, cred ca 14 ma ,,bantuie”, cu multiplii si divizorii lui :))

      Hihi, da, imi plac, banuiesc ca se aplica si online, inca nu stiu 😀

      Apreciază

      • Eh, difera probabil de la zona la zona, denumirea. Eu stiam denumirea si mai lunga, dar nu imi amintesc un termen acum… Era ,,Flori, fete si baieti, …………. si cantareti”
        Imi placea tare mult jocul 😀

        Apreciază

    • Nice, nici nu ma asteptam la altceva 😀 Momentan e innorat pe-aici… dar sper sa revina soarele curand! 🙂
      Spre deosebire de Dragos, nu sunt ,,inconjurata” de cifra 8. Mi-a placut mereu dpdv grafic, are o continuitate placuta, apoi e asemanarea cu semnul infinitului. Asta vizual. Apoi, cand ma gandesc la 8 imi amintesc zilele de 8 octombrie, de-a lungul a catorva ani. Era o sursa de amuzament, de copii. Un fel de:
      ,,Deci azi e…. opt octombrie, opt optombrie, oct octombrie, oct optombrie”. Am mai crescut intre timp :)) (sau Dragos va spune ca nu), dar 8 ne e o cifra draga, asa… 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

