>Bon anniversaire

Standard

>

Un led albastru îmi lumineazǎ camera, m-am obişnuit cu el acum. În raza lui, observ, în bibliotecǎ, o ramǎ simplǎ ce încadreazǎ câteva versuri în francezǎ. Ce ciudat! Poezia a devenit obiect de decor. Între timp, i-am uitat semnificaţia, scopul, ocazia. Îmi trezeşte acum amintiri, amintiri frumoase, dureroase, unele griji, câteva zâmbete.
   Unele lucruri nu ar trebui sǎ devinǎ obiecte de decor. Versurile sunt în raza mea vizualǎ de 2-3 ani deja, le-am uitat, s-au alǎturat micii statui, uriaşului con de brad şi cutiuţei pentru comori…
    Une fois l’on vient ce jour,
    Il y a un temps pour tout
    La joie quand se lève le jour
    Sur ce matin là, si doux
    Pour toi, quand bien l’amour
    Eternise cet instant, à toi
    Je vois que tiennent toujours
    Les ailes d’ange, de soie.
        Les temps d’un âge pour un ange
        Un ange de soie et de lumière,
        Bon anniversaire !
La Mulţi Ani şi ţie!…

9 responses »

  1. >La 6 inca dormeam…cand ai scris tu asta :)Am si eu un led albastru, dar l-am acoperit cu o ceva negru :dCat despre versuri, probabil sunt frumoase, dar franceza mea nu imi permite sa inteleg🙂

    Apreciază

  2. >Standdowncafe, eu dorm in reprize. Pe cand ai citit tu asta, eu sigur dormeam iar😀 :)) Ledul il mai acopar si eu, cand vreau sa fie bezna in camera, dar cu ceva roz :)) Ma gandeam sa traduc versurile, dar evident ca si-ar pierde din farmec. Sunt pentru mine, cu ocazia zilei mele de nastere… in urma cu ceva ani. Iar pe 30, a fost ziua de nastere a… autorului🙂

    Apreciază

  3. >Mai cunosc eu pe cineva cu aceeasi pasiune,ledurile.Nu mi se par ceva iesit din comun si cred ca poezia ar trebui sa o dai jos, face parte din trecut.Of, color cat de complicata esti si tu, ghicesc ceva prea complicat in spatele poeziei, amintirilor….

    Apreciază

  4. >Cine a inventat ledurile albastre ar trebui decapitat. Cu un cutit ruginit. De doua ori.N-am intalnit chestii mai enervante! Lumina aia parca trece prin orice si ti se infige direct pe retina. La mine sunt toate acoperite cu post-it-uri.

    Apreciază

  5. >Coeur, cineva'ul tau inca mai are treaba cu ledurile ?😀 Eu m-am pricopsit cu ledul din pura intamplare, nu l-am cautat in mod special🙂 Nu stiu cat de complicate – pentru ceilalti – sunt itzele din spatele poeziei, stiu insa ca sunt greu de inteles, chiar si pentru mine, chiar si dupa atatia ani. De-ai stii de cate ori m-am gandit mai demult sa pun poezia in sertarul cu amintiri, la propriu, dar se pare ca nu sunt pregatita (si poate nici nu vreau) sa renunt la trecutul respectiv…

    Apreciază

  6. >Dex, nu mai fi atat de radical :)) E o lumina magica uneori! Ce-i drept, e si enervanta alteori. Dar stii tu, cu bune si rele🙂 Tocmai despre lumina si retina am citit azi cu gramada. Noaptea si culoarea albastra merg mana in mana, asa pe scurt. Deci, profita😀 Doar indreapta ledul in directia opusa tie :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

