>Imunitate scǎzutǎ

Standard

>

Credeam cǎ a fi inutilǎ e coşmarul meu principal, cel pe care am şansa sǎ îl trǎiesc zi de zi. Se pare cǎ abilitatea de distrugere mi-e mult mai bine dezvoltatǎ. Nici mǎcar nu am sesizat-o prea bine. Cum reuşesc sǎ distrug tot ce clǎdesc? Intenţiile îmi sunt bune şi totuşi… distrug în stil grotesc, subtil, dar brusc. Nici nu ştiu ce e mai oribil, inutilitatea sau capacitatea asta de a distruge. Cǎci azi am distrus tocmai prin inutilitatea mea. Închei ziua în stil mare.
20 de răspunsuri »

  1. >Valeleu!, câta suparare…sa fie aceeasi fata care zâmbea atât de natural in urma cu câteva zile? Pai…drumul spre iad e pavat numai cu intentii bune, nu asta zice intelepciunea poporului?Cred ca mai oribila e inutilitatea. Din orice actiune se poate trage o concluzie, dar din nicio actiune e mai greu.Ce ai distrus? O relatie? Sper ca nu ai intrat cu masina in vreun gard….

    Apreciază

  2. >Hai ma color, ce ai facut?ai luat pesimismul meu?In plus, ce sa distrugi tu la cat esti de firava, si poate daca e vorba de o persoama, poate nu ati fost pe aceeasi lungime de unda sau poate nu s-a inteles exact ce vroiai sa spui

    Apreciază

  3. >Dragos, da… asa zice poporul. Dar e frustrant, e frustrant sa vrei sa faci bine, sa incerci in zece moduri diferite sa ajuti si sa iti dai seama ca, in final, ai facut mai mult rau. As vrea sa anticipez din timp momentul-cheie care incepe sa denatureze o fapta buna transformand-o in una distructiva. Da.. tot eu sunt. E natural ca dupa bine, sa vina rau, si tot asa…

    Apreciază

  4. >Nu, Coeur.. nu sunt pesimista. In general caut solutii la astfel de situatii, nu ma complac in ele decat foarte rar, insa… asta nu schimba ce simt pe moment, stii ? 😦 Si eu ma simt firava in general, insa uneori lovesc puternic. Faptul ca nu fac intentionat nu e o scuza, caci e vorba de neatentie – deci, daca as fi mai atenta, din timp…Oricum… azi am recladit ce am distrus ieri. Uneori am impresia ca sunt un Don Quijote cu morile, insa imi recastig rapid speranta. Pe maine, voi fi iar tot un zambet 🙂

    Apreciază

  5. >@Colorbliss – se spune ca "numai cine nu munceste nu greseste" … aplicat la viata, as spune ca incercand cu disperare sa eviti raul uiti sa-ti traiesti viata si sa sesizezi binele. in plus, ca sa poti sesiza din timp momentul cand trebuie sa te opresti … e musai sa gresesti de cateva ori (deoarece nici macar cartile nu te pot ajuta, ele fiind scrise din punctul de vedere al autorului, nu al tau).

    Apreciază

  6. >Stii ce e frustrant? Sa nu inveti nimic din experienta prin care te trece viata. Nu e o problema daca o mai iei si 'pe lânga' uneori. Pe de alta parte, poate ca ar fi mai bine sa te lasi ghidata de ceea ce simti (mai ales ca esti femeie, iar femeile se descurca mai bine in jungla simturilor decât barbatii) si sa nu mai incerci sa impui binele cu forta. Daca vrei sa anticipezi…fii mai relaxata. Parerea mea.

    Apreciază

  7. >@INTJNu crezi ca e bine sa incercam evitarea raului, macar a aceluia care depinde de noi si de actiunile noastre ? Imi dau seama ca doar din propriile greseli invatam cu adevarat, dar nu stiu… as prefera ca greselile mele sa ma afecteze pe mine, nu si pe altii…

    Apreciază

  8. >@Dragos FRDAs putea sa ma zidesc pe mine :)) Jertfe nu imi place sa fac. Mmm… nu am incercat sa impun binele sau ajutorul, tocmai pentru ca era nevoie disperata de el. Nu am reusit insa.. si nu doar ca nu am reusit sa fac binele ala, am facut mai mult rau. Am reparat/compensat intre timp.. In general trec repejor peste dezamagiri si incerc sa fac ceva pentru a schimba situatia, deci e ok. Cat despre a ma lasa ghidata de simturi, Nu stiu, cred ca prefer sa NU – cel putin in situatii limita/importante nu vreau. Eu sunt foarte emotiva si… in astfel de situatii daca las ,,garda" jos, se cam duce totul pe pluta, imi afecteaza gandirea, atitudinea si perspectiva asupra lucrurilor mult prea tare.

    Apreciază

Lasă un răspuns

