Gonna take you away from home…

Standard

M-am îndrǎgostit de muzica celor doi… Imi simt sufletul uşor şi viu, ascultându-i. Azi am avut timp sǎ ascult muzicǎ nu doar cu urechile, ci cu întreaga fiinţǎ. Si e tare bine…




9 răspunsuri »

  1. >@INTJImi place si Bloom!! 🙂 Mi-e draga muzica.. poate sa imi schimbe starea de spirit in bine 🙂 (si da, viata e tare frumoasa uneori)@AlbertMa bucur ca iti place si tie 🙂 Mi se pare fascinant cantecul.. 🙂

    Apreciază

  2. >Și mie îmi plac cei doi, i-am descoperit undeva anul trecut, în apropiere de ziua mea 😀 Ca și un mic ”cado” ;)) Te puuup, Colorbliss, succes și ție în sesiune ! :*

    Apreciază

Lasă un răspuns

