>Eu trag cu sǎgeţi, voi ?

Standard

>

Mi-am gǎsit o ocupaţie simpaticǎ. Vroiam încǎ de la Crǎciun sǎ mǎ joc de-a zodiile. Astrologia nu e un domeniu pe care îl iau prea în serios, o privesc ca pe o legendǎ – cu un oarecare sâmbure de adevǎr, însǎ înfloritǎ şi înfrumuseţatǎ. Eu cred mai degrabǎ în temperamente umane, decât în zodii. Insǎ mi se pare interesant şi pe alocuri, amuzant. Horoscopul zilnic mi se pare o afacere simpaticǎ, nimic mai mult. Pe de altǎ parte, caracteristicile fiecǎrei zodii în parte mǎ amuzǎ. Şi dacǎ tot mǎ simt comicǎ, am ales horoscopul distractiv pentru a-l desfǎşura aici. Doar pentru Sǎgetǎtor. Pentru celǎlalte semne zodiacale, las la dispoziţie sursa. Poate realizaţi şi voi o scurtǎ analizǎ prin prisma propriei voastre persoane. Sunt curioasǎ voi ce aţi tǎia, accentua sau, de ce nu, completa şi adǎuga în ceea ce vǎ priveşte. Un fel de leapşǎ.
Am decis sǎ mǎ folosesc de o legendǎ:
Cuvinte Bold – sunt total de acord

Cuvinte normale – cam aşa e

Cuvinte Italice – sunt în dubii, nu ştiu sigur

Cuvinte tǎiate – lucrurile nu stau aşa/ nu sunt de acord/ e greşit
Interpretarea va fi subiectivǎ evident, voi nega mai multe defecte decât calitǎţi :)) Pe final, sunt curioasǎ cât rǎmâne în picioare şi cât va fi tǎiat. Reamintesc faptul cǎ e un horoscop distractiv, nu unul serios.
1. Ce rugaciune spun cei aflati in zodia…
Doamne Dumnezeule, ti-am spus o data, ti-am spus de un milion de ori, ajuta-ma sa nu mai exagerez atat!
2. De cati reprezentanti ai aceleiasi zodii este nevoie pentru a schimba un bec?
Sagetatorii nu schimba becuri, dar te pot invata pe tine cum sa faci acest lucru.
3. Zodiacul defectelor
Oamenii nascuti sub acest semn zodiacal pot avea in fiinta lor o anumita doza de iresponsabilitate. Sunt gafeuri fara sa-si dea seama. Gresesc cu nevinovatie. Nu iau in calcul riscurile, esecurile. Astrologii spun despre Sagetator, in general, ca are un mod nesabuit de a reactiona la provocarile celor din jur si ca are un slab echilibru interior. In mod obisnuit, Sagetatorii nu-si calculeaza miscarile, ci numai le intuiesc.Desi au ochii deschisi, ei nu vad adesea.
4. Ce petreceri prefera de ziua lui?
Impresioneaza acest semn de foc printr-o petrecere cu tema „culturi straine”. Incearca bucataria japoneza, completeaza cu sushi, ceai fierbinte sau sake si inghetata de ceai verde. Sau aduna prietenii si pleca intr-o excursie de o zi in cinstea sarbatoritului.
5. Ce cadou prefera?
Nimeni nu se gudura mai tare decat sagetatorul in prezenta unui catelus. Sagetatorul este semnul Filosofiei si al Religiei si cei nascuti sub acest semn sunt scolarii si invataceii zodiacului. Daca vrei sa ai parte de un mare Multumesc din partea unui Sagetator ofera-i ceva intelectual cum ar fi „Cartea tibetana a vietii si a mortii” sau un abonament la National Geographic. Acestia sunt si impulsivi si se bucura de jocurile de noroc ( bilet la loto sau o excursie la Las Vegas). Sagetatorului ii place sa experimenteze viata si sunt foarte buni exploratori. Daca ai bani de aruncat, ar aprecia bilete de avion catre un loc unde nu au mai fost, de preferat un loc plin de aventuri. Poti sa-l multumesti si cu ceva orientat spre calatorii dar mai putin costisitor si mai atletic…du-l intr-o excursie cu cortul sau ofera-i pantofi de catarare. Alte idei de cadouri: un atlas, un bilet la un club de comedie, o carte, un telescop, o curea, safari, o calatorie cu balonul cu aer cald.
6. Ce-si doreste cand sufla in lumanari?
Incelepciune, seninatate personala si o pereche noua de pantofi sport.
7. De ce nu doarme noaptea?
Se gandeste cate lucruri mai bune ar putea sa faca decat sa doarma.
8. Ce animal se potriveste cel mai bine fiecarei zodii?
Un cal, desigur! Sa speram ca este destul de rezistent ca sa tina pasul cu mine.
9. Cum sa agati fiecare zodie la sala .
Cum ii recunosti: Sunt atletici innascuti, sagetatorilor le place la sala .Uita-te dupa cineva care joaca sau vrea sa joace baschet.El sau ea probabil mesteca guma . Sagetatorilor nu le pasa prea mult de moda, dar au o afinitate pentru echipamentele de sport, in special cele care au numele atletului lor favorit. Cum ii seduci: Sagetatorului nu ii place sa fie presat. Acesti nativi vor sa isi faca prieteni mai intai si apoi iubiti. Invita-l la o petrecere. Sau o alternativa ar fi sa il provoci la un joc. Daca cauti ceva cu care sa incepi conversatia, spune ceva legat de meciul de aseara – le place mai ales sportul de performanta, si sunt nerebdatori sa discute despre echipa lor favorita.
10. Cat de creativa este zodia ta?
Calatoriile de lunga durata si distanta, oamenii noi, accentele straine, animalele si educatia – toate sunt in topul listei Sagetatorului. Cel mai bine isi dezvaluie creativitatea calatorind si descoperind lucruri noi, remedii pentru diferite boli, dezlegand puzzle-uri. Sagetatorul este un semn de foc, iar focul este baza vietii – si nu a fost niciodata timid in a se arata.
11. Calitati
In cazul in care persoana nascuta in zodia Sagetator este o fiinta evoluata, ea manifesta din plin calitatile zodiei. Cu cat este mai evoluata, cu atat manifesta mai multe calitati.
Nativul (nativa) din zodia Sagetator manifesta religiozitate, idealism, intuitie profetica, detasare in fata primejdiilor, are simtul valorii, spirit liber si evoluat.
Este sincer, iubeste adevarul, nobil, sensibil, cu bun simt, credincios, leal, generos, de buna credinta, senin, indragostit (ii place sa iubeasca dar nu ii plac angajamentele), tolerant, marinimos, fidel, fin psiholog, vizionar.
Natura jupiteriana predispune la: intelepciune, cunoastere superioara, sete de cunoastere, exteriorizare, expresivitate, bunavointa, franchete, corectitudine, independenta, curiozitate, umor, filozofie, invatare, rationament.
Sagetatorul este expansiv, entuziast, optimist, indraznet, jovial, amuzant, comic, calator neobosit, temperamental, spontan, plin de elan, sigur pe sine, dinamic, abil, competent, eficient, are fler.
Poate fi fascinant, frenetic, pasional, vital, instinctiv, exuberant, seducator, dragalas, are fantezie.
12. Defecte
Cu cat este mai neevoluat un om nascut in zodia Sagetator, cu atat prezinta mai multe defecte specifice zodiei sale.
Cel (cea) nascut in zodia Sagetator poate fi lipsit de profunzime, superficial, conformist, nelinistit, disipat, neperseverent, nedisciplinat, agitat, irascibil, nervos, orgolios, mandru, arogant, sarcastic, indiferent, promite multe fara sa isi respecte promisiunile, duplicitar, indiscret, depresiv.
Este imprudent, revoltat, rebel, fanatic, hoinar, tot timpul in miscare, nerabdator, laudaros, insolent, insubordonat, impulsiv, incapatanat, trist, descurajat, lipsit de tact.
Inselator, extravagant, atras de jocurilor de noroc, de strainatate si exotism, aventurier, petrecaret, lenes, agresiv, violent, distrugator.

12 responses »

  1. >poi faza cu chestiile astea stau cam asa zice si de bine zice si de rau si se scuza ca daca nu e alba e neagra …E normal sa nu fie alba cand defapt e neagra. Cica fiecare alege cum este! Usor, ca ma infierbant… poi daca sa zicem ca zice pot fi rau dar pot fi si bun e logic sa fiu ori rau ori bun, eee ori o combinatie pe la mijloc asa procentul il stabilim noi. CEeeeeeeeee?Poi zi-mi exact cum sunt si daca gresesti te impusc…Fara variante! Ca am eu una.Wrong.Boom! hahahahn-as omora pe nimeni, numai ca mi se par niste chestii general valabile care sunt scrise cu iz psihologic si mai mult

    Apreciază

  2. >Eu cred in zodiac. Am gasit unul care ma caracterizeaza atat de bine incat l-am pus la pagina "despre mine". Insa ce am gasit pe site-ul recomandat de tine, m-a intristat rau de tot.😛😀 Ca sunt materialista, ca vreau sa domin barbatii, ca visez doar putere si bani, ca nu am deloc suflet… :)) Iar eu sunt exact opusul.😀

    Apreciază

  3. >@coeur de pluieNu cred ca va fi chiar dezastru ;)) E chiar un exercitiu simpatic, m-am pus sub ,,lupa astrologica" :)) @RontzikiEu nu ma asteptam sa ma regasesc chiar in asa multe aspecte. Am fost chiar surprinsa. La varianta mai ,,serioasa" inca nu am dat atentie, insa urmeaza.🙂

    Apreciază

  4. >@NiceDa, chiar am citit la tine pagina respectiva🙂 Probabil acesta e si motivul pentru care am retineri cand vine vorba de zodiac/astrologie. Cati astrologi, atatea opinii (ma rog, nu chiar… am observat ca sunt multe puncte comune stabilite pentru cutare zodie). Insa, apar interpretari diferite. Cine stie, cu siguranta fiecare zodie are extremele ei🙂

    Apreciază

  5. >@Pato BasilLegat de ce ziceai tu… (ca daca nu e alba, e neagra) Am un amic, tot sagetator, si ne-am amuzat teribil… ce nu mi se potrivea mie, i se potrivea lui, si invers :)) Intr-adevar sunt lucruri destul de general valabile. Desi, sincer, tot rasfoind site'ul respectiv si citind la Capricorn sau Fecioara de exemplu, nu m-am regasit absolut deloc. Asa orientativ, mi se pare interesant si nu am nimic impotriva zodiacului/astrologiei. Insa cred si eu ca fiecare dintre noi alegem zi de zi cum anume sa fim, iar planetele nu ar trebui sa ne influenteze actiunile si modul de a gandi.

    Apreciază

  6. >INTJ, de ce nu ? :)) Daca in urma exercitiului de baut se simt oamenii mai bine, mai ies din cotidian si se distreaza ? (p.s Apa nu dauneaza sanatatii, atata timp cat esti constient ca e apa. Daca ai impresia ca e altceva, intervine efectul placebo…)🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

