>2010 al meu

Standard

>

Deşi nu aveam de gând, încropesc şi eu azi o retrospectivǎ a anului meu 2010. Nu aveam de gând deoarece am simţit cǎ a fost un an mai gol pentru mine… Uitându-mǎ în urmǎ, îmi dau seama cǎ nu a fost deloc gol, a fost prea încǎrcat, de cele mai multe ori cu activitǎţi pe care nu mi le doream şi care m-au secat inutil. Am fǎcut câteva alegeri proaste pentru sǎnǎtatea mea, iar acum trag ponoasele. Am renunţat la multe activitǎţi care îmi plǎceau, pentru a nu mǎ suprasolicita, însǎ le-am înlocuit cu altele. Am renunţat la voluntariat, în urma unui eveniment neplǎcut.
   Prin ianuarie, mǎ enervam pe schimbǎrile experimentate de guvern pe noi. Tot acum terminam cu organizarea banchetului şi cu adunarea banilor şi a sugestiilor pentru albumul foto. Mǎ gândeam serios sǎ nu merg la banchet, deşi m-am implicat în organizare (sau poate tocmai d-aia). În ianuarie, am început sǎ merg la tae kwan do.
   Prin februarie, mǎ enervam pe mine însumi. Am vizionat filmul A beautiful mind şi mi-am fǎcut nişte promisiuni de care m-am ţinut cu succes, începând însǎ doar din varǎ. Am început sǎ lucrez la atestat, mai intens.  
   În martie, am fǎcut o ieşire cu clasa, la mall. Ne-am jucat mimǎ. A fost frumos.. Tot prin martie mi s-a nǎzǎrit sǎ particip la olimpiada de pedagogie-psihologie (de parcǎ nu îmi ajungea cǎ urma bacul şi aveam de lucrat la atestat). Am participat şi m-am calificat pentru cea naţionalǎ, la disciplina ,,Psihopedagogie specialǎ”.
   În aprilie încǎ munceam de zor la atestat. A fost o trecere semnificativǎ de la copiat referate de pe internet la a scrie frumuşel cu propriul creieraş 50 de pagini pe o temǎ, incluzând şi o cercetare serioasǎ (experiment, observaţie, chestionare + interpretarea şi analiza datelor). Încǎ nu ştiam sigur la ce facultate sǎ merg… Psihologie, Litere, Geografie Turism sau ceva secţie de Arheologie.
   In mai, eram prin Slobozia, la Olimpiadǎ. M-am clasat pe locul 4 şi am crǎpat de ciudǎ. Iar sub linie?!?!?! M-am împrietenit cu o colegǎ de şcoalǎ atunci şi am rǎmas cu nişte amintiri superbe din micuţul orǎşel, precum şi de pe tren. Am decis sǎ merg la Psihologie şi sǎ nu merg la banchet.
   In iunie, a venit tatǎl meu în ţarǎ pentru o scurtǎ perioadǎ şi s-a recǎsǎtorit. Nu am fost la nunta lui – nu pentru cǎ nu aş fi vrut. Terminam liceul şi eram încântatǎ pentru asta. Pe la sfârşit de lunǎ, am dat bacul. Nu am mai mers la antrenamente, la taekwando. Am început sǎ am câteva probleme de sǎnǎtate.
   In iulie, eram fericitǎ. Simţeam cǎ trǎiesc. Am fost la Cojocna, la ştrand, la pǎdure, la bunici. A venit Sebi în Cluj. Am vizitat vreo 5 facultǎţi pentru el, pentru a-şi face o idee despre ce şi cum va gǎsi aici la Cluj, la anul. Ne-am apropiat mai mult unul de altul, deşi evenimentul declanşator nu a fost unul plǎcut. (Sebi mi-e frate prin alianţǎ, sau cum i se spune, şi locuieşte în Ploieşti). M-am înscris la Psihologie.
   In august eram prin Moldova. Am cunoscut câţiva oameni simpatici acolo, am revizionat 2 sezoane din Friends cu Sebi. Tot cu el, am citit cu lacrimi in ochi (râzând) un capitol din Twilight Eclipse. La sfârşitul lunii plecam în Italia.
   In septembrie eram încǎ în Italia. Pregǎteam cadouri pentru oameni dragi şi cugetam la propriu-mi suflet. Am citit o carte superbǎ. Am fǎcut o pasiune pentru Roger Ridley şi pentru mare. Am sǎrbǎtorit ziua prietenei mele din copilǎrie, am fost copii pentru o zi.
   În octombrie începeam facultatea, cu o tonǎ de emoţii. M-am liniştit când mi-am dat seama cǎ am fǎcut cea mai bunǎ alegere pentru mine, în ceea ce priveşte facultatea. Am rǎmas fǎrǎ telefon şi fǎrǎ câteva amintiri.
   Luna noiembrie m-a învǎţat câteva lecţii despre viaţǎ şi, mai ales, despre oameni. Fizic nu mi-a fost deloc bine şi am binevoit sǎ frecventez medicul. Mnemosyne a împlinit un an.
  În decembrie m-am delectat cu StargateUniverse, m-a cuprins febra filmelor şi a serialelor, obosindu-mi ochii excesiv. Am reuşit sǎ aduc zâmbete şi fericire celui mai drag om, am fǎcut o vizitǎ unei vechi prietene, i-am scris lu’ Moşu’ şi… nu mai ştiu.
În 2010 am avut blog.
Am citit mai puţin, însǎ printre lecturile din acest an se regǎsesc şi douǎ-trei cǎrţi grozave.
Nu am mai sculptat, aproape deloc. Nu am mai exersat la chitarǎ, aproape deloc. Am desenat mai puţin.
Am reuşit în schimb sǎ mǎ dezvolt emoţional şi intelectual. Am reuşit sǎ îmi controlez emoţiile negative – sǎ nu le las sǎ îmi mai afecteze modul de a gândi în mǎsura în care o fǎceau în anii trecuţi.
Eh na, mǎ simt mai bine🙂
Vǎ doresc distracţie plǎcutǎ în noaptea dintre ani!!! Un an nou fericit şi tot ce vǎ doriţi !!

10 responses »

  1. >Hm … chiar că ai avut un an plin🙂 Păcat că nu ți-am descoperit blogul mai mult, acum văd câte am pierdut …😀 Eu îți doresc pentru 2011 în primul rând sănătate, șiiiii multe bucurii mari și mici, o Colorbliss la fel de simpatică și ”psiholoagă”😀 Aaa și note mari în sesiune, desigur. Și îți doresc ce îți dorești și tu pentru tine, știi, să fie dorințele mai puternice ca să se îndeplinească !Te-am pupat, drăguță :*

    Apreciază

  2. >interesanta retrospectiva, eu nu am facut-o fiindca sunt prea multe evenimente…multe triste…despre care nu mi-as dori sa-mi amintesc…un an cat mai reusit si implinit!!!!!!!!!La multi ani!!!!!!!!!!

    Apreciază

  3. >Un an de nota 11 iti doresc. Bafta cu blogul si cu facultatea, multa dragoste si noroc sa ai. La Multi Ani!PSFrumoasa retrospectiva, mi-a dat ocazia sa te cunosc mai bine.🙂

    Apreciază

  4. >Miscellaneous, avem timp sa recuperam😀 Si eu mi-as fi dorit sa iti fi descoperit blogul mai devreme, dar… niciodata nu e prea tarziu😀 Multumesc pentru urari si promit sa raman simpatica si psiholoaga (sper sa fie de bine in sesiune) si sper sa te descurci si tu foarte bine la examene🙂 Te pupacesc si eu!!😀

    Apreciază

  5. >@sweetyDa… am omis si eu unele. Stii, retrospectiva asta e buna si ea la ceva: constientizezi in ce anume s-a concretizat timpul tau si decizi daca vrei sa mergi in aceeasi directie sau nu. Imi pare rau ca anul ce tocmai s-a incheiat si-a pus amprenta intr-un mod mai putin placut asupra ta. Insa a trecut, iar acum te poti axa pe viitor si, mai ales, pe prezent. Sper ca 2011 sa iti aduca bucurii multe, iar peste 12 luni sa realizezi retrospectiva cu mult entuziasm!!🙂

    Apreciază

  6. >@StanddowncafeMultumesc frumos de urari, de fericire si sanatate sa ai si tu parte de azi inainte!! (si aproape tot ce iti doresti – sa mai ramana mereu de dorit ceva, caci aia ne mentine in miscare, nu-i asa? )Sa stii ca voi fi mai harnicuta anul acesta. Imi doresc sa mai crestez in lemn oleaca, iar de promisiuni nu uit. Doar trebuie sa ma organizez😛

    Apreciază

  7. >Nice, iti multumesc si tie de urari! Un an de nota 11 sper sa avem toti🙂 Iti doresc si eu tie numai impliniri si bucurii in noul an. Sa fii inconjurata de oameni dragi si, stii tu, sa continui sa faci acele lucruri care iti aduc bucurie si care te pasioneaza.🙂 La Multi Ani!

    Apreciază

Lasă un răspuns

