>Moşule, sunt tot eu

Standard

>

Dragǎ Moşule,
sursa foto  
    Mi-am propus sǎ modific puţin obiceiul şi sǎ îţi trimit o scrisoare şi dupǎ Crǎciun. Mi-am dat seama cǎ, de atâţia ani, toatǎ lumea îţi scrie doar pentru a cere: sǎnǎtate, fericire, brǎduţ, cadouri care mai de care mai simpatice sau imposibile, zǎpadǎ, haine, maşini, cǎrţi, iubire, linişte. Ne-ai obişnuit prost, Moşule. Am uitat sǎ îţi mulţumim şi sǎ fim recunoscǎtori.
    Se pare cǎ tot ce trebuia sǎ fac în ultimii ani era sǎ cred în tine, sǎ îţi adresez o scrisoare şi sǎ las copilu’ sǎ se manifeste. Aşadar, vreau sǎ îţi mulţumesc. Pentru ninsoarea magicǎ din luna decembrie, care, deşi s-a spulberat acum, de Crǎciun, a rǎmas atât de vie în sufletul meu. Pentru rǎgazul sufletesc pe care l-am primit, fie chiar şi doar pentru douǎ-trei zile. Nici nu ştii cât a însemnat şi câtǎ speranţǎ mi-a adus. Pentru prieteni, Moşule. Da, acei puţini la numǎr, dar care mi-s tare dragi. Pentru liniştea pe care i-ai oferit-o mamei mele, în sfârşit. A meritat din plin, a avut în sfârşit un Crǎciun frumos. Îţi mulţumesc pentru flori, Moşule, pentru haine, mandarine, ciocolate şi ouǎ kinder surprise. Pentru crenguţa mea de brad şi pentru globul meu !
    Vreau sǎ îţi mulţumesc şi pentru filmul pregǎtit în seara de Ajun. Nu a fost o operǎ cinematograficǎ, dar a contribuit în bine la starea mea de spirit. Şi pentru hamburgeri, Moşule!!
    De fapt, cel mai important este cǎ am reuşit sǎ îmi las la o parte grijile, am reuşit sǎ dorm mai profund, m-am odihnit psihic şi am reuşit astfel sǎ îi ofer celui de lângǎ mine un Crǎciun frumos, o zi care momentan este excepţia de la regulǎ, dar care în timp, sper, va deveni obicei. 
    Îţi mulţumesc, Moşule.
                                                                                                       Luli
  

18 responses »

  1. >Ma bucur sa aflu ca sarbatorile de iarna isi mai fac efectul asupra unor oameni, acum ar trebui sa se rezolve multe probleme si toata lumea sa se schimbe in bine.Nici eu nu m-am mai simtit asa de bine cu familia mea de mult timp, asa in largul meu manifestandu-ma.Pentru cateva ore chiar am simtit ca a venit Craciunul, aia putini cati suntem a fost o gura de aer bine meritata.Revelionul nu e nici pe departe asa de frumos ca aceasta sarbatoare.Nu cred ca ii puteai darui celui de langa tine ceva mai frumos decat o zi plina de liniste si iubire.Mai frumos decat orice cadou material.

    Apreciază

  2. >@Mihai LikarSarbatori fericite si tie!🙂 @StanddowncafeA fost un Mos bun, da… Se pare ca am fost cuminte anul acesta ;)) Mosul tau cum a fost ?🙂 @coeur de pluieAm ramas si eu surprinsa de faptul ca in acest an chiar am simtit ca sunt sarbatori🙂 Ma bucur ca ai avut un Craciun frumos alaturi de cei dragi. E cel mai important, intr-adevar. Si eu am preferat intotdeauna Craciunul, te simti mai aproape sufleteste de familie si prieteni. Revelionul era de obicei pentru petreceri, unde, da… distractie, insa nu calmul si linistea pe care mi-o doream. Ma bucur ca ai avut si tu parte de asta🙂 Cat despre cadouri..ai dreptate, caci in timp, asta va ramane: amintirea unei zile frumoase🙂

    Apreciază

  3. >Un articol foarte sensibil, se vede ca ai un suflet tare bun. Iti doresc sarbatori magice in continuare. :)Am reusit si eu sa ma linistesc, odihnesc si echilibrez, acum am un chef nebun de munca. :))

    Apreciază

  4. >Nice, iti multumesc pentru cuvintele frumoase🙂 Sper ca si sarbatorile tare sa fie in continuare linistite si magiceee🙂 Iar cheful pentru munca sa il conservezi frumusel, caci vei avea nevoie de el la un moment dat :))

    Apreciază

  5. >Extraordinară idee! Foarte fain ai scris şi ai perfectă dreptate…de cele mai multe ori, uităm să mulţumim Moşului sau pur şi simplu vieţii pentru darurile pe care le primim zilnic într-o formă sau alta🙂

    Apreciază

  6. >Visez si eu la un astfel de Craciun petrecut cu familia si cu cei apropiat in liniste si pace alaturi de ei. Faceam asta cand eram mai mic, dar ce stiam eu atunci. Nu realizam insemnatatea momentului si vedeam in aceste sarbatori doar cadourile primite de la Mos Craciun si zapada din belsug.Acuma tanjesc dupa un Craciun petrecut impreuna cu toata familia unde sa simtim cu totii atmosfera spirituala a Craciunului.Anul asta a fost cum a fost, dar de la anu' o sa fac o schimbare.

    Apreciază

  7. >Pentru cum ai scris aici, dar mai ales pentru ceea ce ai scris aici ai tot respectul meu si crede-ma ca spun foarte rar asta… Din pacate, majoritatea dintre noi am ajuns la puntul in care ne dorim mai mult, intotdeauna mai mult si uitam sa ne bucuram de ceea ce avem… Frumoasa lectie de viata ne-ai dat azi!

    Apreciază

  8. >Bogdan, m-am bucurat mult citind ce ai scris… Iti multumesc. Din pacate, asa e. Uitam sa apreciem lucrurile ,,marunte" din viata noastra. E normal si de dorit sa tindem spre mai mult, insa, cred eu, fericirea incepe cu pretuirea fiecarui moment in parte pentru ceea ce reprezinta el🙂

    Apreciază

  9. >Rontziki, uitarea asta ma supara, caci o observ si la mine adesea. Viata s-a obisnuit sa ne faca daruri mai subtil si uneori ajungem sa credem ca ni se cuvin prin excelenta. As vrea sa ne ajute memoria mai bine si sa apreciem ce avem mai des🙂

    Apreciază

  10. >Cosmin, stai linistit… nici eu nu constientizam prea bine aspectele astea cand eram copil. Abia apoi le-am apreciat la adevarata lor valoare🙂 Fiecare dintre noi avem diferite nevoi sufletesti.. daca iti doresti un astfel de Craciun alaturi de intreaga ta familie, la cum te stiu, vei face tot posibilul sa fie asa anul viitor🙂

    Apreciază

  11. >Napocel, un an nou fericit si frumos sa ai si tu! Defapt, voi toti🙂 @Coeur de pluieohhh :)) Sa stii ca am enumerat in articolul asta ce mi-a adus mosul, insa asa, mai subtil😛 Nu cred ca mai scriu un articol separat. Dar te lamuresc😀 Deci, am primit flori: un trandafir crem sclipicios artificial, asa.. mai gigant (imi doream de mult) si o plantuta in ghiveci – pentru a oferi viata camerei. Am mai primit 2 bluze, care de asemenea imi plac tare mult si un glob negru, ornat cu sclipici (e interesant asa negru). In rest, eternele mandarine si ciocolate (+ ou kinder). Si ca plus, 2 hamburgeri – am tot facut galagie in ultima perioada ca mi-e pofta de hamburger :)) Mosul a tras cu urechea…

    Apreciază

Lasă un răspuns

