>Petala de trandafir

Standard

>

Au trecut 3 ani de când pǎstrez în tocul ochelarilor o petalǎ de trandafir. Nici eu nu îmi explic cum a rezistat timpului, alǎturi de mine. Nu am avut intenţia sǎ o pǎstrez… şi îmi dau seama uimitǎ cǎ au trecut 3 ani.
Timpul a trecut în zbor. Ziua de ieri a devenit trecut. Însǎ o petalǎ de trandafir veche egaleazǎ în frumuseţe o petalǎ proaspǎtǎ de trandafir . Amintirile sunt ceva frumos, au o notǎ de nostalgie.. o culoare mai închisǎ, un parfum şters, dar plǎcut.
Petala este simbolul unui 14 decembrie, când, dupǎ 17 ani de existenţǎ, am simţit cǎ viaţa mea are un scop, un sens.  
Azi schimb prefixul.

                                                                           sursa foto

10 responses »

  1. >Vai, ce frumos, Colorbliss🙂 Iti doresc La multi ani frumosi si sanatosi, cu tot ce se poate mai bun pentru asa o fata simpatica si buna cum esti tu >:D<:* Sa iti sarbatoresti frumos ziua😀 Hehe, esti mai mare decat mine cu 1 an😛

    Apreciază

  2. >La multi ani! Sa ai parte de tot ce este mai bun si mai drag pe lumea asta si asa cum ziceam aseara SANATATEEEEE, ca asta este cea mai de treaba chestie pe pamant. >:D< Ai grija de tine si de sufletul tau si sa ramai la fel.

    Apreciază

  3. >@Standdowncafe, multumesc frumos (sa stii ca ma stradui) :)@Doxatul Dex, tare profund nenea Confucius :)) Multumeeesc! :D@Miscellaneous11, iti multumesc pentru cuvintele frumoase >:D< Cred ca o voi sarbatori maine, sunt in intarziere eu de felul meu :)) (p.s aproape un an, 11 luni mai exact, ca tot esti in stransa legatura cu numarul)@Milogul.SRL, Multumesc🙂 Sunt convinsa ca se schimba multe, nu doar prefixul. Insa se schimba asa subtil. @Cadu, da… ai mare dreptate, de sanatatea asta trebuie avut grija🙂 >:D< muuuultumesc!🙂 @Pato Basil, iti multumesc inca o data😛 Mai bucura-te cat poti, caci urmezi :)@carbonaru, multumesc! Bineinteles ca sunt cuminte! Ce, am dovedit contrariul vreodata?🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

